نماد سایت فروشگاه اینترنتی هوبانو

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیمکارتی  از سیسیتم های امنیتی و یکی از مدلهای پیشرفته دزدگیر منازل و اماکن مسکونی و تجاری و عمومی چون اداره جات و پاساژها و مغازه هاست. این وسیله هشدارهای دزدگیر مرکزی را از طریق سیم کارت به صاحب ملک  و به صورت بی سیم مخابره می‌کند. دزدگیر اماکن، علاوه بر امکانات دزدگیر اماکن آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را نیز دارد. برای آشنایی بهتر با فروشگاه اینترنتی هو بانو همراه باشید.

دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست؟

دزدگیر اماکن بی سیم همانطور از نامش پیداست ارتباط وایرلس و یا بدون سیم را بین پنل مرکزی و سنسور ها برقرار می‌کند. این سیستم امنیتی پس از تشخیص ورود سوژه به محل سرقت یا هرگونه مورد مشکوک، با ارسال پلس های تحریک از چشمی به دزدگیر، فرمان آلارم و شماره گیری اضطراری صادر می‌کند. دزدگیر اماکن، سیستم برقی ضد سرقت برای پیشگیری و اعلان سرقت از اماکنی مانند منزل، خانه، مغازه، فروشگاه، بویتک، سوپرمارکت، ویلا، سوله، سالن تولید کارخانه و انبارهایی با اجناس ارزشمند می‌باشد. این چشمی سیم کارتی شکیل و تمیز است. نصب راحتی دارد و قابل حمل به هر مکان جدیدی است. محیط هایی که دکوراسیون و زیبایی برای آنها اهمیت زیادی دارد، انتخاب دزد گیر سیم کارتی یا وایر لس بهترین گزینه می‌تواند باشد.

چرا بودن دزدگیر اماکن در بعضی از مکانها ضروری است

برای ایجاد امنیت در اماکن مسکونی و تجاری گاهی به تنهایی دوربین مدار بسته امنیتی کافی نمی باشند. چرا که در بعضی از مکانها، در مقابل خطرات احتمالی دزد گیر اماکن بهتر از دوربین ها جواب می دهند. یکی از مزیتهای دزد گیر اماکن این است که حتی در صورت عدم حضور شما با مشاهده موارد مشکوک، با صدای آژیری که ایجاد می کند باعث متواری شدن سارقین می‌شود. این در حالی است که اگر در آن لحظه شما بجای دزدگیر اماکن، دوربین داشتید اماکن داشت چهره سارق به هر دلیلی قابل شناسایی نباشد و اتفاق جبران ناپذیری اتفاق بیافتد.

مزیتهای  برتر دزد گیر اماکن سیم کارتی نسبت به دزد گیرهای دیگر:

دزد گیر اماکن بی سیم چند تفاوت عمده و اصلی با سایر انواع دزدگیر اماکن موجود در بازار دارد