وبلاگ

سیستم هشدار قطع برق در دزدگیر اماکن

سیستم هشدار قطع برق در دزدگیر اماکن

دستکاری و قطع دزدگیر اماکن توسط سارقان یکی از بیشترین حوادثی است که در  گذشته رخ داده است و تبدیل به دغدغه های مشتریان سیستم های حفاظتی شده است. سیستم هشدار قطع برق در دزد گیر اماکن از جمله امکاناتی است که در این میان به کمک مشتریان آمده است. برای آشنایی بیشتر با سیستم هشدار قطع برق در دزدگیر اماکن با فروشگاه اینترنتی هو بانو همراه باشید.

سیستم هشدار قطع برق در دزدگیر اماکن

سیستم هشدار قطع برق را می توان به عنوان وسیله ای پیشرو در توسعه سیستم های حفاظتی در نظر گرفت. این دستگاهها محصولاتی کارا، پیشرفته با بالا ترین سطح امنیت و ضریب اطمینان بالا بهترین گزینه برای اماکنی هستند که نیاز به سطح حفاظتی بالایی دارد.

کارکرد سیستم هشدار قطع برق در دزد گیر اماکن به این صورت است که به محض قطع شدن برق دستگاه برای هفت کاربرکه برای آن تعریف شده اند می تواند یک پیامک ارسال کند و قطع برق را اطلاع دهد. همچنین سیستم هشدار قطع برق در دزد گیر با شما تماس می‌گیرد و برایتان آژیر پخش می‌کند. این دستگاه این امکان را دارد که در زمان وصل مجدد برق نیز برای شما پیامک ارسال کرده و شما را در جریان امور قرار دهد.

چرا سیستم هشدار برق لازم است؟

  • در بسیاری از مکان‌های حساس قطع شدن ناگهانی برق شهرمی تواند  دردسر ساز و یا حتی خطر آفرین باشد و خسارت بالایی را در اثر عدم اطلاع از قطعی به بار آورد و موجب ایجاد اختلال در روند امور شود. دسترسی به  یک سیستم اطلاع رسانی مطمئن سبب می شود با خیالی آسوده به کار و فعالیتهای دیگر مشغول شد.
  • اگر به هر دلیلی برق شهر قطع شود، سیستم هشدار برق با ارسال پیامک یا آلارم هشدار بر روی گوشی موبایل و یا پخش آژیر در تلفن همراه موضوع را به یک یا چند کاربر اطلاع رسانی می کند. این کار باعث می شود صاحب شرکت یا موسسه با انجام یک سری از فعالیتها جلوی خسارت هنگفت به برخی از اماکن را بگیرد. سیستم هشدار برق همچنین این قابلیت را نیز دارد تا چندین ساعت پس از قطع برق دستگاه روشن بماند و گزارش وصل مجدد برق را هم اطلاع رسانی نماید.
  • از دیگر مزیت های سیستم هشدار برق این است که علاوه بر هشدار قطع و وصل برق می توان  دستگاه را به یک چشم الکترونیک وصل کرد و به عنوان  دزدگیر از آن استفاده نمود.
  • از طرف دیگر وجود سیستم هشدار برق می تواند شامل مزایای دیگری چون کنترل دیگر لوازم برقی از راه دور بوسیله پیامک و یا تماس با صاحب کالا و یا اعلام میزان دمای محیط بر روی گوشی تلفن همراه باشد.

پیشرفت سیستم هشدار قطع برق

در سالهای اخیر قطع کردن دزدگیر و دستکاری دزدگیر به وسیله ی، بریدن کابل سنسورها، قطع برق کل ساختمان، دستکاری پنل مرکزی و یا چشم الکترونیک، ایجاد اختلال رادیویی در سیستم دزد گیر از نگرانی های بارز استفاده از دزدگیراماکن بوده است. در چنین شرایطی استفاده از سیستم حفاظتی دزدگیر سیم کارتی رونق پیدا کرد. این سیستم های امنیتی نسبت به هشدار دهنده هایی که از خطوط شهری برای اطلاع رسانی استفاده می کردند از مزیت های بیشتری برخوردار هستند. چرا که احتمال قطع کردن دزدگیر توسط شخص سارق در این روش بسیار پایین است. پس مجهز بودن به این امکان مطمئن تر است.

انواع سیستم هشدار قطع برق

این دستگاه ها در دو مدل ساده و حرفه ای ارائه می شود. در مدل ساده فقط امکان تشخیص قطع و وصل برق وجود دارد. در مدل های حرفه ای سیستم هشدار دهنده ؛ علاوه بر قابلیت تشخیص قطع و وصل برق قابلیت های پیش بینی در آنها محیا شده است. دستگاهی جهت کنترل و نظارت بر قطع و وصل برق شهری و هم چنین کنترل و نظارت بر دمای اماکن حساسی چون انبارها ؛ سردخانه ها ؛ گلخانه ها ؛ مرغداریها و استخرهای پرورش ماهی که دمای هوا تاثیر مستقیم بر روی محصولات دارد.

سیستم هشدار قطع برق چگونه به امنیت اماکن کمک می کند

قطع شدن برق در بیشتر موارد نا خوش آیند است. حال چه بر اثر طوفان باشد، چه در حین کار تعمیرات و چه پس از بروز اشتباهی در نیروگاه، که لازم است در اماکن حساس کنترل و محافطت شود. در اثر قطعی برق چراغ ها خاموش می شود،Wi-  Fi  از کار می افتد و چندین مشکل دیگر که بودن یک سیستم هشدار دهنده در صورتی که در محل حضور نداشته باشی بسیار کمک کنننده می تواند باشد. سیستم هشدار قطع برق برای فعال کردن مجدد  آن، زنگ هشدار امنیتی شما را با بوق زدن به صدا در می آورد تا سریعا محیط را چک و وارسی نمایید. با به صدا در آمدن این سیستم هشدار دهنده این سوال برای شما پیش می آید که با سیستم امنیتی خود چه کار کنید و اینکه آیا خانه یا محل کار شما در هنگام قطع برق ایمن خواهد ماند یا خیر.

مزایای سیستم هشدارقطع برق در دزدگیر اماکن

  • قابلیت کنترل از راه دور با تلفن همراه
  • عدم امکان از کار افتادن با قطع سیم
  • سرعت عمل بسیار بالاتر نسبت به دیگر سیستم های امنیتی
  • امکان تعریف نام و شناسه مجزا به ازای هر سنسور
  • ارسال پیامک به چندین کاربر تعریف شده در تنظیمات آن
  • امکان نصب در هر نقطه ای از منزل یا اماکن تجاری یا عمومی
  • نصب بسیار آسان و راحت
  • امکان کنترل خودکار سیستم های حرارتی ؛ برودتی در صورت گذر دما از محدوده تعیین شده در نوع حرفه ای آنها

چرا فروشگاه اینترنتی  هوبانو

فروشگاه اینترنتی هوبانو با بیش از یک دهه تجربه، یکی از فروشگاههای موفق و کاربر پسند جامعه ایرانی است. این مجموعه با رعایت اصولی چون، تحویل در محل، ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا در صورت معیوب بودن و تضمین اصلالت کالا، موفق شده تا طرفداران خاص خود را در میان افرادی که برای اولین بار این فروشگاه را تجربه کرده اند و به مشتریان دائمی تبدیل شده اند، کسب نماید. پس به این  فروشگاه معتبر اعتماد کرده و با آن، بهترین ها را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید