وبلاگ

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

در بین دوربین های مداربسته ای که برای نظارت و کنترل استفاده می شود دوربین مدار بسته فلتی از همه کوچکتر است و با وجود اندازه کوچک قابلیت های زیادی را در اختیار کاربر می گذارد. در ادامه با امکانات و قابلیت های این دوربین مینیاتوری بیشتر آشنا می شویم.

دوربین مدار بسته فلتی مخفی ، یک دوربین مدار بسته بسیار کوچک با قابلیت انعطاف پذیری بالاست که به راحتی می توان آن را مخفی و پنهان نمود. از این دوربین در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به کنترل و نظارت نامحسوس وجود دارد. این دوربین به دلیل اینکه قابل استتار و پنهان سازی است، با عنوان دوربین جاسوسی نیز شناخته می شود.

مشخصات دوربین مدار بسته فلتی

دوربین مداربسته فلتی از یک چشمیِ کوچک در اندازه ی یک در یک سانتی متر و سیمی به طول تقریبا ۲۰ سانتی متر تشکیل شده است.

کیفیت تصاویر فیلم برداری شده در دوربین ۱۰۸۰ پیکسل و با کیفیت فول اچ دی است. با وجود کوچکی، جزئیات تصاویر با وضوح و شفافیت کاملا خوب ثبت می شود. سرعت ضبط تصاویر در دوربین ۲۵ فریم بر ثانیه است.

باتری دوربین فلتی مخفی

این دوربین برای تامین شارژ خود مجهز به یک باتری لیتیوم قابل جدا کردن است که توان آن ۲۵۰۰ میلی آمپر است و امکان ضبط مداوم تا ۵ ساعت را فراهم می آورد. دوربین فلتی در زمان شارژ شدن قابلیت تصویربرداری نیز دارد.

برای شارژ دوربین می توان آن را به پاور بانک نیز وصل کرد تا دوام شارژ باتری طولانی تر شود. با اتصال به پاور بانک دوربین تقریبا تا چهار روز امکان فیلم برداری دارد.

ذخیره تصویر

در دوربین مداربسته مخفی، امکان ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه میکرو اس دی فراهم شده است. همچنین دوربین می تواند تصاویر فیلم برداری شده را به صورت زنده پخش کند و این تصاویر بر روی موبایل قابل ذخیره است.

قابلیت اتصال از راه دور

از امکانات جالب این دوربین قابلیت اتصال از راه دور است. اگر در محل نصب دوربین مودم وای فای موجود باشد به سادگی می توان دوربین را با اتصال بدون سیم به مودم وصل کرد تا تصاویر دوربین در هر جایی قابل دسترس باشد.

تشخیص حرکت

دوربین مخفی فلت این قابلیت را دارد که با تشخیص حرکت در محیط اقدام به عکس برداری و فرستادن پیغام به گوشی همراه کند.

دید در شب

برای اینکه دوربین در تاریکی بتواند تصاویر را به خوبی ثبت کند دوربین مجهز به قابلیت دید در شب است. کوچکی دوربین باعث می شود که به راحتی بتوان آن را در تاریکی شب مخفی کرد و به تصویربرداری پرداخت. البته اگر محیط در تاریکی مطلق قرار گرفته باشد، به منبع کوچکی از نور نیاز است تا دوربین بتواند تصویربرداری کند.

امکانات دوربین فلتی مخفی

  • دارای قابلیت فیلم برداری و عکس برداری.
  • ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ Full HD.
  • قابلیت دید در شب تا مسافت ۱۰ متر.
  • دارای قابلیت ضبط صدا.
  • قابلیت هشدار و تشخیص حرکت.
  • با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه TF و کارت micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت.
  • با قابلیت کنترل از راه دور پس از اتصال، از طریق ۴G گوشی و وای فای.
  • باتری قابل شارژ با قابلیت ضبط مداوم تا ۵ ساعت.

 

دیدگاهتان را بنویسید