وبلاگ

فناوری AI coding در دوربین مدار بسته داهوا ؛ راهی برای کاهش هزینه ها

فناوری AI coding در دوربین مدار بسته داهوا

 در دنیای مدرن امروزی کیفیت بالا به همراه سرعت بالا یکی از مهمترین آیتم های دوربین های مدار بسته می باشد. فناوری AI coding در دوربین مدار بسته داهوا راهی برای جواب دادن به این نیاز است. فناوری AI coding هزینه ذخیره سازی را تقلیل می دهد و به ما در نظارت وکنترل محیط اطرافمان کمک می رساند. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با مفهوم این فناوری و کاربرد آن در دوربین‌های مدار بسته داهوا آشنا سازیم پس با ما همراه باشید.

فناوری AI coding در دوربین مدار بسته داهوا چیست؟

هدف شرکت داهوا، فراهم ساختن امنیت بیشتر برای اماکن عمومی است. این شرکت با عرضه بهترین  دستگاه‌های DVR و NVR، دوربین های مدار بسته پیشرفته و سایر تجهیزات امنیتی اقدام به امکانات ویژه ای بر روی محصولات خود نموده است.  فناوری AI coding در دوربین مداربسته در هزینه های ناشی از فضای ذخیره سازی و پهنای باند صرفه جویی میکند. از هوش مصنوعی استفاده شده در این فناوری، در بسیاری از جنبه ها از جمله افزایش کارآیی، صرفه جویی در نیروی انسانی، هزینه ها، زمان، افزایش دقت زیاد در ارسال پیام هشدارو همچنین جستجوی دقیق و سریع سوژه ها می توان استفاده کرد.

با کمک فناوری AI coding  میتوانیم بجای اینکه کل فیلم ضبط شده بر روی دوربین را چک کنیم تنها بر روی مورد مهم و خاص خود زوم کنیم. این هوش مصنوعی باعث شناسایی دقیق سوژه میشود وحاشیه های تصویر کم رنگ و یا حذف می شود. به این ترتیب توجه بیننده فقط بر روی موضوع خاص خود متمرکز میشود. از محصولات مجهز به فناوری AI coding در مراکزپرتردد مانند مجتمع های خرید، موزه ها و حوزه های امنیتی عمومی و …. می توان استفاده کرد.

 

مزایای استفاده از فناوری AI coding در دوربین مدار بسته داهوا

·         فشرده سازی تصاویرو اطلاعات

تصاویری که در دوربین مدار بسته ضبط میشود بسیار زیادند. مجهز شدن دوربین به فناوری AI coding  باعث می شود حجم تصاویر موجود در فضای داخلی دوربین و پهنای باند کمتر شود. بنابراین استفاده از فناوری آی کدینگ AI coding مقرون به صرفه بوده و هزینه ها را پایین می آورد.

·         فوکوس بر روی هدف و کم رنگ کردن حاشیه

فناوری AI coding  باعث میشود تمرکز بر روی ماشین ویا وسایل ثابت ویا متحرک بیشتر شود. با این فناوری قادر خواهیم بود برنقاط مهم و حساس فوکوس کرده و حاشیه را کمرنگ ویا حذف نماییم. در نتیجه با فشرده سازی و حذف حاشیه هم حجم تصویر کم میشود و هم پهنای باند کاهش می یابد.

·         سهولت در نصب و راه انداری

سری جدید دوربین های مدار بسته با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری های AI Coding  سهولت در استفاده و نصب و راه‌اندازی آسان  را برای مشتریان و تکنسین‌های نصاب فراهم آورده است.

·         امتیاز برتر نسبت به سایر دوربین های مدار بسته

فناوری AI coding یک تکنولوژی پیشرفته بوده وتنها بر روی تعداد کمی از دوربین های مدار بسته تجهیز شده است. شرکت داهوا در محصولات مبتنی بر تکنولوژی هوشمند، تجهیزات و امکانات خاصی چون AI coding طراحی کرده است که این ویژه گیهای پیشرفته هوش مصنوعی، علاوه بر امکانات هوشمند، قیمت مناسبی هم دارند. لذا وجود فناوری AI coding  یک امتیاز برای برند داهوا محسوب می شود.

ودر نهایت:

پایداری بالا به دلیل نرخ بیت ثابتی که داردو صرفه جویی در بیش از ۵۰% پهنای باند و فضای ذخیر سازی یکی ازبزرگترین مزیت های فناوری AI coding در دوربین مدار بسته داهوا می باشد. فروشگاه اینترنتی هو بانو با سالها تجربه در امر تشخیص بهترین دوربین های مدار بسته، فروش تجهیزات امنیتی ونصب دستگاههای موجود، اینجاست که راهنمای امین شما در اطلاعات آی کدینگ دوربین های امنیتی باشد. جهت مشاوره ویا خرید آنلاین بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید .همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید