نماد سایت فروشگاه اینترنتی هوبانو

مخفی کردن کابلهای دوربین مداربسته

مخفی کردن کابلهای دوربین مداربسته

با مخفی کردن کابل های دوربین مداربسته هم دکوراسیون محیط به هم نمی ریزد و هم اینکه این سیمها از دید سارقان در امان می ماند. وقتی کابلهای دوربین در معرض دید قرار مگیرند، سارقان به راحتی با بریدن سیمها امکان تصویر برداری از صحنه جرم را نابود میکنند. از مزایای دیگر مخفی کردن کابلهای دوربین مداربسته محافظت آن در برابر حوادث نا متقربه هست، بطوریکه طول عمر کابل ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

کمک گرفتن از اشیاء ساختگی برای رد گم کنی

این روش به لحاظ امنیتی منع قانونی دارد اما در صورت اخذ مجوز می‌توانید آن را در وسایل تزئینی جانمایی کنید. یا اگر قصد نصب دوربین مداربسته در ویلا باغ‌ها دارید، می‌توانید دوربین را در داخل روشنایی و یا دیگر اشیاء مصنوعی و ساختگی قرار دهید. یا چنانچه با مجرم و بزه‌کار طرف هستید، آن  را داخل شیشه یا آینه مخفی کنید. البته توجه کنید که دوربین را باید توسط پیچ یا چسب برق به خوبی در جای خود ثابت کنید تا از افتادن و لرزش آن جلوگیری شود.

رنگ کردن کابل های دوربین مدار بسته

با رنگ کردن در واقع سیم و محیط را با هم ترکیب میکنید. اگر سیم های دوربین امنیتی، به دیوار منگنه شوند و سپس رنگ آمیزی شوند از فاصله های بیشتر از حد معین، قابل مشاهده نخواهند بود. از راههای دیگر این است که دوربین های مداربسته را رنگ کنید یا آنها را در کنار شاخ و برگ درختان  نصب کنید و یا، از رنگ شبیه شاخ و برگ اطراف آن استفاده کنید.

دفن و خاک کردن کابل ها

پنهان کردن کابل در داخل خاک یکی از بهترین و شایع ترین راهها برای محافظت دوربین می باشد. درفضاهای باز، درصورت زیاد بودن دوربین های امنیتی با برنامه ریزی مکان دقیق هر دوربین، از کنده کاری مسافت طولانی خودداری کنید. در این حالت استفاده از پوشش های تزیینی از راه حل های مناسب برای مخفی کردن ماهرانه است. استفاده از پوشش تزئینی دوربین مداربسته را از دید عموم خارج می کند.

استفاده از لوله پلاستیکی

برای مخفی کردن کابل های دوربین مدار بسته میتوان از تجربه یک فرد متخصص که دارای سابقه کار است، استفاده کرد. با کنده کاری و نصب لوله در دیوارها، و جاسازی کابلها در این لوله های پلاستیکی، میتوان از کابل ها در شرایط سخت آب و هوایی و آسیب های خارجی محافظت کرد. با مخفی سازی سیمها در لوله PVC منطقه محافظت شده شما امنیت بیشتری می یابد.

نصب دوربین مداربسته جعلی

یک راه خوب برای مخفی سازی دوربین استفاده از دوربین های سوخته یا جعلی است که آنها را در معرض دید عموم نصب کنید. با این کار دید سارقان به سوی این دوربین جعلی منحرف شده و دوربین مداربسته واقعی تصاویر هدف را ذخیره سازی میکند. در این صورت افراد فکر می‌کنند که دوربین مداربسته جعلی درست است و سعی می‌کنند تنها آن را از کار بیندازند.

استفاده از قرنیز دیوار یا حواشی سقف کاذب

همانطور که میدانید قرنیز ها در امتداد پایین ترین قسمت دیوار قرار گرفته اند و کمتر توجه جلب میکند. قرنیزها را برداشته و کابل ها را در شکاف بین دیوار و کف اتاق جاگذاری کنید. سپس تخته های قرنیز را دوباره در جای خود نصب کنید. استفاده از حاشیه‌های سقف کاذب نیز مکان خوبی برای مخفی کردن کابلهای دوربین مدار بسته می باشد. حتی میتوانید از قفسه های کتابخانه یا کمد های دیواری مخصوص برای این منظور استفاده کنید.

ودر نهایت

شما می توانید هم چنین سیم ها را در جعبه های فلزی مخفی کنید یا آنها را در حصار یا نرده های بلند محوطه جاسازی کنید  ودر نهایت از دوربینهای بی سیم استفاده کنید.  تیم فروشگاه اینترنتی هوبانو در خدمت شماست تا بهترین و به روزترین راه های مخفی سازی کابلها را در اختیار شما قرار دهد .