نماد سایت فروشگاه اینترنتی هوبانو

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ

اماکن نصب دوربین مداربسته درچهار محیط اتفاق میافتد، نصب دوربین مداربسته در محیط‌های عمومی، محیط‌های مشاعات، محیط‌های خصوصی و یا بصورت مخفی در هر دو مورد با مجوز رسمی از مراجع قانونی. ما در این مقاله تنها به نصب دوربین مداربسته در پارکینگ اشاره میکنیم.

نصب دوربین مداربسته در محیط‌های مشاعات

۱٫      نصب دوربین مداربسته  در آسانسور

در آپارتمانها به دلیل وجود طبقات زیاد و پله‌های زیاد، بیشتر رفت و آمدها از طریق آسانسور صورت میگیرد. مگر اینکه افرادی که در طبقات اولیه آپارتمان هستند به خاطر عجله ترجیح دهند از راه پله بجای آسانسور استفاده کنند، در بقیه موارد راه پله بقیه طبقات بدون استفاده باقی می‌ماند. در این میان احتمال این واقعیت زیاد است که، فردی که قصد تعرض و سرقت داشته باشد ترجیح دهد، بدون کمترین سروصدایی در سکوت شب از راه پله رفت و آمد کند تا توجه کسی را به خود جلب نکند. برای بالا بردن میزان امنیت ساکنین و کاهش جرائم آپارتمان، بهتر است در راه پله های آپارتمانتان دوربین مداربسته نصب کنید.

۲٫      نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ

این نصب درپارکیگ‌های تجاری، عمومی، صنعتی، گمرکی، دولتی، میتواند باشد و یا در پارکینگهای منازل مسکونی که هر یک شرایط خاص خود را دارد. ما به خاطر ذیق وقت تنها به قوانین و مزایای پارکینگهای آپارتمانهای مسکونی بسنده میکنیم.

قوانین نصب دوربین مدار بسته در مجتمع های مسکونی:

نصب دوربین مداربسته، در مشاعات ساختمان مانند حیاط ساختمان، پارکینگ، راه پله، راهروها، حریم جلوی درب واحد ها در راهروی هر بلوک، و غیره، مستلزم کسب اجازه از تمامی ساکنین ساختمان است. اخذ مجوز نصب دوربین های امنیتی، در مشاعات آپارتمان، نیاز به اجازه مراجع ذیصلاح ندارد، ولی لازم است به تاییدیه کتبی اعضاء مجتمع ساختمان رسیده باشد. چنانچه اکثریت آراء نصب دوربین را در قسمت های مشترک آپارتمان تصویب نکرده باشد، اگر تعدادی از ساکنین، اقدام به نصب دوربین مداربسته کرده باشند، عملی غیر قانونی انجام داده اند. عمل این افراد در این صورت متخطی تلقی شده و مورد بازخواست نیروهای امنیتی قرار خواهند گرفت. طبق ماده ۶ قانون تملک آپارتمان‌ها، مدیریت قسمت‌های مشترک باید مطابق قرارداد فی مابین اکثریت مالکین ساختمان باشد.

مزایای نصب دوربین مداربسته درپارکینگ

ضرورت نصب

پارکینگ مکانی است که تمامی ساکنین در روز چندین بار از آن استفاده می کنند، بنابراین برای نصب دوربین مداربسته در پارکینگ نیاز به تاییدیه کتبی از تمامی ساکنین دارید. با نصب دوربین مداربسته در پارکینگ می توانید امنیت وسایل نقلیه تان را بالا برده و میزان جرائم را به میزان قابل توجهی کاهش بدهید.

کاهش هزینه های اضافی

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ زمانی کاربرد بیشتری دارد که شما برایتان مقدور نباشد تا از یک نگهبان به صورت تمام وقت برای مدیریت ورود و خروج آپارتمانتان استفاده کنید آن وقت با به کارگیری دوربین مداربسته می توانید از راه دور هم به تمامی رفت و آمدها نظارت داشته باشید.

برقراری امنیت شبانه روزی

نوع دوربین مداربسته در پارکینگ آپارتمان ها بهتر است از قابلیت دید دقیق، در نور نامطلوب شب بهره مند باشد. تا با وضوح تصویربرداری بارزولوشن بالا، قدرت شناسایی چهره افراد را برای محکم کاری بیشتر محیا سازد. لذا نصب دوربین مداربسته در این پارکینگ‌ها برای نظارت شبانه‌روزی بسیارکار آمد و مقرون به صرفه می‌تواند باشد.

ایجاد امنیت بیشتر درفضاهای عمومی

نصب دوربین مدار بسته علاوه بر پارکینگ آپارتمان‌ها می تواند در پارکینگ‌های عمومی و یا پارکینگ‌های ادارات و شرکتها نیز انجام شود. با حضور تجهیزات امنیتی در این اماکن، به دلیل کاهش میزان سطح جرائم و حفظ امنیت بیشتر، مردم با خیال راحت‌تر میتوانند به امور روزمره یا شغل روزانه خود مشغول شوند.

دیگر کاربرد‌های موثر

نصب دوربین ‌های مدار بسته امنیتی، میتواند بغیر از پارکینگ‌ها، در جلوی درب ورودی و درب خروجی منازل نیز صورت بگیرد تا در صورت نیاز به مشاهده بتوان، تمامی فضای بیرونی را تحت پوشش قرار داد. فروشگاه هو بانو اینجاست تا در این امر یارای امنیت خاطر بیشتر، شما عزیزان باشد.