وبلاگ

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیمکارتی  از سیسیتم های امنیتی و یکی از مدلهای پیشرفته دزدگیر منازل و اماکن مسکونی و تجاری و عمومی چون اداره جات و پاساژها و مغازه هاست. این وسیله هشدارهای دزدگیر مرکزی را از طریق سیم کارت به صاحب ملک  و به صورت بی سیم مخابره می‌کند. دزدگیر اماکن، علاوه بر امکانات دزدگیر اماکن آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را نیز دارد. برای آشنایی بهتر با فروشگاه اینترنتی هو بانو همراه باشید.

دزدگیر اماکن سیم کارتی چیست؟

دزدگیر اماکن بی سیم همانطور از نامش پیداست ارتباط وایرلس و یا بدون سیم را بین پنل مرکزی و سنسور ها برقرار می‌کند. این سیستم امنیتی پس از تشخیص ورود سوژه به محل سرقت یا هرگونه مورد مشکوک، با ارسال پلس های تحریک از چشمی به دزدگیر، فرمان آلارم و شماره گیری اضطراری صادر می‌کند. دزدگیر اماکن، سیستم برقی ضد سرقت برای پیشگیری و اعلان سرقت از اماکنی مانند منزل، خانه، مغازه، فروشگاه، بویتک، سوپرمارکت، ویلا، سوله، سالن تولید کارخانه و انبارهایی با اجناس ارزشمند می‌باشد. این چشمی سیم کارتی شکیل و تمیز است. نصب راحتی دارد و قابل حمل به هر مکان جدیدی است. محیط هایی که دکوراسیون و زیبایی برای آنها اهمیت زیادی دارد، انتخاب دزد گیر سیم کارتی یا وایر لس بهترین گزینه می‌تواند باشد.

چرا بودن دزدگیر اماکن در بعضی از مکانها ضروری است

برای ایجاد امنیت در اماکن مسکونی و تجاری گاهی به تنهایی دوربین مدار بسته امنیتی کافی نمی باشند. چرا که در بعضی از مکانها، در مقابل خطرات احتمالی دزد گیر اماکن بهتر از دوربین ها جواب می دهند. یکی از مزیتهای دزد گیر اماکن این است که حتی در صورت عدم حضور شما با مشاهده موارد مشکوک، با صدای آژیری که ایجاد می کند باعث متواری شدن سارقین می‌شود. این در حالی است که اگر در آن لحظه شما بجای دزدگیر اماکن، دوربین داشتید اماکن داشت چهره سارق به هر دلیلی قابل شناسایی نباشد و اتفاق جبران ناپذیری اتفاق بیافتد.

مزیتهای  برتر دزد گیر اماکن سیم کارتی نسبت به دزد گیرهای دیگر:

دزد گیر اماکن بی سیم چند تفاوت عمده و اصلی با سایر انواع دزدگیر اماکن موجود در بازار دارد

  • اولین مزیت این سیستم ها امنیت بالای این دستگاه هاست چرا که برتری خاصی از جهات فنی و ایمنی نسبت به سایر سیستم ها دارند.
  • سرعت انتقال بالای تصاویر، استفاده از اینترنت سیم کارت و عدم نیاز به مودم از مهم‌ترین مزیت دیگر دزد گیر سیم کارتی است. سرعت انتقال بالای تصاویر، استفاده از اینترنت سیم کارت و عدم نیاز به مودم امتیازات ارزشمند این سیستم ها هستند.
  • همچنین در مناطقی که دسترسی به خط تلفن شهری وجود ندارد نصب دزدگیرهای اماکن سیمکارتی یک ضرورت به شمار می‌رود. یعنی هم برای اماکن فوق لاکچری که زیبایی بی سیم و تمیز بودن محیط نیار است و هم در اماکنی که خط تلفن موجود نیست دزد گیر بی سیم بهترین گزینه است.
  • مزیت بعدی این وسایل از بابت هوشمند بودن آنها و کنترل از راه دور بودن آنها است که بطور کامل توسط کاربر قابل کنترل است. این سیستم ها موارد مشکوک را از طریق پیامک و نرم افزارهای تلفن همراه به مالکین اصلی اطلاع می‌دهند.
  • قیمت مناسب هم یکی دیگر از مزایای این دستگاههای سیم کارتی است. هرچند قیمتها با توجه به برند دستگاه، ضمانت کالا و امکانات آن کاملا متفاوت است.
  • انواع دزدگیر اماکن سیم کارتی

    در  بسیاری از موارد انتخاب بهترین دزد گیر اماکن از بین گزینه های متعدد کار بسیار دشواری است. با توجه به اینکه  دستگاه دزدگیر اماکن سیم کارتی امتیازات زیادی دارند، باید نوع آن را با توجه به مکان مورد نظر خریداری کرد. دزدگیر اماکن سیم کارتی در دو نوع با فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز و ۴۳۳ مگاهرتز موجود هستند. این سنسورهای بی سیم در محیط های پر تردد باتری بیشتری مصرف می‌کنند و هنگام نبود تردد بطور اتوماتیک خاموش می‌شوند. اما در برخی از نقاط شهر به دلیل محدودیت های مخابراتی امکان دارد مشکلات کوچکی در مخابره و عملکرد آنها ایجاد شود.

     

    مطرح‌ترین دزدگیر اماکن های موجود در بازار ایران:

    دزدگیر اماکن سایلکس

    این دزد گیر اماکن از مدرن‌ترین سیستم‌های امنیتی اماکن  است. مدل SG7 یک دزدگیر اماکن سیم کارتی است که با آژیر از و ارسال پیامک و تماس تلفنی از محیط حفاظت می کند.

    دزدگیر اماکن فایروال

    دزدگیر اماکن فایروال محصلات خود را در چهار مدل F6 بدون تلفن کننده (فقط آژیر خطر)، F7 با تلفن کننده خط ثابت، F9 دزدگیر اماکن سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل عرضه می‌کند که دو مدل آخر، مناطق بیشتری را پوشش می‌دهند. این سیستم ها قیمت مناسب و گارانتی ۵ ساله دارند.

    دزدگیر اماکن پارادوکس

    این نوع دزدگیر اماکن بی سیم تحت وب استفاده می شود و دارای چهار آژیر، دو ماژول و صفحه کلید است. قیمت بالایی دارد. همچنین دارای ۳۲ زون است که ۵ زون آن سیمی است و با قابلیت دو برابر شدن کار می‌کنند.

    دزدگیر اماکن GMK

    مشهورترین نوع این دزدگیر مدل GM910 است که به عنوان دزدگیر منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دزدگیراماکن در دو حالت دزدگیر اماکن سیم کارتی و دزد گیر اماکن تلفنی در بازار موجودند.

    دزدگیر اماکن رابین

    این سیستم به پیشرفته‌ترین تکنولوژی رمزگذاری چند بیتی (Code Hopping) مجهز است. دزدگیر (Rabin) با کنترل هوشمند یکپارچه سیستم اعلام سرقت، اعلام حریق، نشت گاز و به دو صورت سیمی و بی‌سیم طراحی شده ‌است.

    دزدگیر ساده آژیردار

    این دزد گیر اماکن بر دو نوع سیستم آلارم راه دور مبتنی بر تلفن ثابت و دزدگیر اماکن با تلفن کننده سیمکارتی موجود است. این دو نوع هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

     

     بهترین دزدگیر اماکن کدام است؟

    مهم ترین معیار برای کاربران تامین امنیت محیط  است، تا با خیال  راحت محل کار یا زندگی خود را ترک کنند بدون اینکه دغدغه و نگرانی امنیتی محیط را داشته باشند. اینکه برای انتخاب بهترین نوع دزد گیر اماکن به چه گزینه هایی باید توجه کرد. مواردی همچون پنل اصلی، تلفن کننده، چشمی های دیجیتال و سنسور حساس به حرکت و لرزش را در اولویت قرار دهید. آژیر زدن دزدگیر اماکن و تماس همزمان آن با شماره های از قبل دخیره شده در حافظه دستگاه یکی از اصلی ترین وشاخص ترین مزیتی است که یک دستگاه دزگیر می تواند داشته باشد. کاربرد دزدگیر در تمامی  اماکن اعم ازمغازه ها ،بوتیک ها، سوپر مارکت ها، قنادی ها، آرایشگاه ها، داروخانه ها، ابزارفروشی ‌ها، کلینیک ها، حتی اداره جات و..  امنیت بیشتر را برای ساکنین به همراه دارد. در لیست کالاهای فروشگاه هوبانو می‌توانید دزدگیر و پکیج های امنیتی مناسب خود را با برندهای فایروال، کلاسیک و جی ام کا مشاهده و انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید