وبلاگ

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی یک پک امنیتی خوب برای جلوگیری از سرقت در انبارها، فروشگاه ها، منازل و دفاتر کار است. مهم ترین ویژگی این دزدگیرها عدم نیاز به سیم کشی تلفن و استفاده از سیم کارت برای فرستادن پیام هشدار به کاربر است.

امنیت بیشتر در مقایسه با دزدگیرهای تلفن کننده ثابت

از موارد مهم در میزان امنیت دزدگیرها امکان قطع توسط سارقین است. در دزدگیرهای قدیمی‌تر که از خط تلفن ثابت برای تماس و هشدار استفاده می شد، سارق می توانست سیم تلفن را بریده و دزدگیر را از کار بیندازند. اما در دزدگیر سیم کارتی با نصب سیم کارت در دستگاه این مشکل برطرف شده است و دزدگیر بدون سیم و از راه دور قابل کنترل است. برخی از مدل های دزدگیر نیز دو منظوره اند و هر دو قابلیت را در کنار هم دارند تا امنیت دو چندان شود.

امکانات دزدگیر سیم کارتی

دزدگیرهای سیم کارتی را به راحتی می توان با سایر اجزای امنیتی مثل حسگرهای تشخیصی یا درب های هوشمند ادغام کرد تا با تحریک شدن هر کدام از حسگرها، هشدار به صدا در آید، درب قفل شود و وضعیت به شما گزارش داده شود. ارتباط دزدگیر و حسگرها به صورت بدون سیم است که هم موجب بیشتر شدن امنیت می شود و هم شما را از دردسر سیم کشی‌های آزاردهنده خلاص می کند. دزدگیرهای سیم کارتی برای تعداد زون های مختلف قابل تنظیم است و در آنها یک پنل مرکزی برای کنترل مناطق مختلف در نظر گرفته شده است که در صورت قطعی برق با باتری داخلی تعبیه شده تا چندین ساعت به کار خود ادامه می دهد. بی سیم بودن این قابلیت را به شما می دهد که پنل مرکزی را در جایی دورتر از محل مورد نظر نصب کنید، برای مثل ممکن است پنل دزدگیر در طبقه دوم ساختمان باشد و حسگرها در طبقه اول.

کنترل دزدگیر از راه دور

از مزیت های شایان ذکر پک دزدگیر سیم کارتی، قابلیت کنترل از راه دور است. اپلیکیشن دزدگیر سیم کارتی بر روی سیستم عامل ‌های آندروید و آی‌‌او‌‌اس قابل نصب است تا در هر زمان و با هر فاصله ای بتوانید سیستم دزدگیر خود را مدیریت کنید. دزدگیر سیم کارتی برای موارد مختلف از راه دور قابل کنترل است؛ می توانید دزدگیر را خاموش یا روشن کنید، شارژ سیم کارت را چک کنید و اقدام به شارژ کردن سیم کارت بکنید.

تنظیم هشدار دزدگیر

دستگاه دزدگیر سیم کارتی، قابل برنامه ریزی است تا در ساعاتی مشخصی از شبانه روز خاموش یا روشن شود.

می توان چندین شماره مختلف را در دستگاه دزدگیر سیم کارتی ذخیره کرد تا در مواقع اضطراری، هشدار ضبط شده برای شماره های مختلفی ارسال شود.

دزدگیر سیم کارتی به گونه ای قابل تنظیم است که با قطع کردن برق فعال شود و هشدار از پیش ضبط شده را به صورت پیامک یا تماس به شما اعلام کند. پیام هشدار  برای هر وضعیت خاص قابل تنظیم است.

از نکاتی که در هنگام نصب دزدگیر سیم کارتی باید به آن توجه کرد انتخاب محل مناسب برای نصب است که سیم کارت آنتن دهی کامل داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید