وبلاگ

دوربین مداربسته برای انبار

دوربین مداربسته برای انبار

 انبارها و مراکز توزیع مجموعه های عظیمی هستند که گشت زنی در محیط محل های بارگیری و نظارت بر ردیف ها و محل های ذخیره سازی داخلی با استفاده از تکنیک های دستی برای محافظت در برابر تهدیدات مزاحمان ، سرقت و سایر خطرات امنیتی ، کم و بیش غیرممکن است.در ادامه این مقاله ، نکاتی را در مورد قیمت دوربین مداربسته برای انبار  بررسی خواهیم کرد.

 نصب سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته، اپراتورهای انبار و مراکز توزیع را قادر می سازد تا در برابر خطر آتش سوزی و سرقت محافظت کرده و با حذف نیاز به حضور فیزیکی در محل، هزینه ها را کاهش دهند.

 دوربین مداربسته می تواند علاوه بر ضبط و نظارت بر فعالیت و سایر اقدامات امنیتی، با ویژگی های اضافی مانند تشخیص چهره، شمارش افراد، هشدارهای صوتی را نیز داشته باشند.

 سیستم های مداربسته می توانند دید ۳۶۰ درجه ای را از هر موقعیتی فراهم کنند تا بتواند نظارت کامل امنیتی بر کل انبارها داشته باشد.

دوربین مداربسته

برای طراحی سیستم دوربین امنیتی برای یک انبار به چه مواردی نیاز دارید؟

هنگامی که شما می خواهید انبار خود را به دوربین های امنیتی مجهز کنید ، ساده ترین راه حل بررسی نقشه های انبار است. می توانید راه حلی پیدا کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 اگر نقشه طبقه در دسترس ندارید، باید در انبار قدم بزنید تا از متراژ مربع و محل قرارگیری واحدهای قفسه بندی که مانع دید می شوند، مطلع شوید. طراحی سیستم دوربین امنیتی برای یک انبار بسیار شبیه به طراحی یک فروشگاه مواد غذایی است.

 دانستن راهروهایی که باید کنترل شوند و اندازه فضا به شما کمک می کند تا تعداد دوربین مورد نیاز و مکان نصب آنها را تعیین کنید.

دلایل استفاده از SCW برای سیستم نظارت شما

 دوربین های مدار بسته انبار با کیفیت بالا SCW فقط تجهیزات درجه یک تجاری را ارائه می دهد.  تاسیسات فضای باز سال به سال در برابر بدترین شرایط آب و هوایی مقاومت می کند. چه به دو دوربین و چه به صد دوربین نیاز داشته باشید، سیستم های دوربین های امنیتی SCW امکان مقیاس بندی تقریباً نامحدود را فراهم می کنند.

دوربین های مدار بسته برای امنیت انبار

 فضای گسترده ای که انبارها معمولاً تحت پوشش قرار می دهند می تواند یک چالش بزرگ در حفاظت از کالاها و ایمنی کارکنان آنها باشد. عدم توانایی در مراقبت از گوشه گوشه ساختمان استفاده از دوربین مداربسته برای انبارها را ضروری می کند.

قرار دادن دوربین ها به گونه ای که آنها تمام مناطق مهم را کنترل و ضبط کنند ، احتمال سرقت و حوادث ناخواسته را کاهش می دهد. دوربین های مداربسته یکی از موثرترین عوامل بازدارنده در برابر سرقت ها هستند و به شما کمک می کنند تهدیدات بیرون و اقدامات کارمندان را تحت کنترل داشته باشید.

وضوح دوربین

 یک دوربین باید کیفیت تصاویر و ویدئویی که ضبط می کند خوب باشد و مهمترین چیزی که وضوح فیلم را تعیین می کند وضوح تصویر دوربین است. این یکی از مهمترین ویژگی های دوربین مداربسته است، زیرا دید بهتری به چیزی که اتفاق افتاده و همینطور چهره افراد مسئول را به شما نشان می دهد.

 دوربین های مداربسته با رزولوشن های مختلف از ۷۲۰p تا ۴K ارائه می شوند ، و رزولوشن حداقل ۱۲۸۰ minimum 720 پیکسل برای انبارها توصیه می شود.

میدان دید

 میدان دید این است که چه میزان از دوربین مدار بسته را پوشش می دهد و به اندازه لنز بستگی دارد.  هر چه میدان دید گسترده تر باشد، منطقه پوشش بیشتر می شود.

 بعضی از دوربین ها دارای یک میدان دید ثابت هستند، در حالی که در برخی دیگر لنز قابل تنظیم دارند که بسته به نیاز می توانید دوربین را کج و بزرگنمایی کنید. این ویژگی، دوربین مدار بسته را قادر می سازد تا به جای چندین دوربین ثابت با محدودیت پوشش، یک یا دو دوربین با بینهایت دسترسی دید داشته باشید.

 ردیابی گوشی های هوشمند

 این روزها اکثر افراد به گوشی هوشمند دسترسی دارند، دوربین های مدار بسته می توانند به محض ثبت حرکات ، نوتیفیکیشن ها را به گوشی هوشمند شما ارسال کنند تا شما را قادر به پیگیری وقایع در زمان کند و همیشه در جریان باشید.

نظارت حرفه ای

 داشتن دوربین مداربسته در زمانی که انبار خالی از سکنه باشد و یا در یک وضعیت آسیب پذیر باشد بسیار مفید است.  مزیت دوربین تشخیص تهدید بیرونی است که می تواند برای مقابله با آن انجام شود مثل اطلاع رسانی به پلیس.

 منبع تغذیه و باتری

 بعضی از دوربین های مداربسته بر روی برق مستقیم کار می کنند در حالی که دوربین های دیگر با باتری کار می کنند ، هر دو در صورت قطع شدن برق یا خرابی باتری مستعد توقف کار هستند.  این امر می تواند نگرانی جدی برای ایمنی انبار باشد زیرا سارقان فرصت طلب مراقب چنین آسیب پذیری هایی هستند.

 باتری های پشتیبان برای هر دو سیستم بسیار مهم هستند و ویژگی قابل تأملی است زیرا به شما اطمینان خاطر می دهد که سیستم شما علیرغم قطع شدن جریان برق در همه زمان ها کار خواهد کرد.

بودجه

 قیمت دوربین های مدار بسته، با توجه به نوع سیستم و ویژگی هایی که از آن برخوردار هستند به میزان قابل توجهی متفاوت است و بودجه شما در تعیین بهترین گزینه برای انبار شما تعیین کننده خواهد بود. با توجه به پیشرفت های اخیر در فناوری و افزایش تقاضا ، قیمت دوربین های مدار بسته بسیار کاهش یافته و سیستم ها اکنون برای همه مقرون به صرفه است.

 نوع دوربین

 انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند که برای هدفی خاص استفاده می شوند. مشهورترین آنها شامل دوربین های مداربسته، مادون قرمز / شب ، شبکه / IP ، سیمی ، بی سیم و با وضوح بالا (HD) است.

هشدارهای BURGLAR برای امنیت انبار

 دزدگیرها یکی از ارکان امنیت انبار است که به عنوان یک بازدارنده موثر در برابر سرقت ها و دزدی ها عمل می کند. هشدارهای سرقت برای انبارها برای تأمین دو هدف اساسی کار می کنند.  هشدار به افراد مسئول در داخل ساختمان و ترساندن متجاوزان.

 دوربین ها با استفاده از یک سری سنسورها کار می کنند که به محض تشخیص هرگونه فعالیت مشکوک خاموش می شوند و به افراد مسئول اطلاع می دهند تا اقدامات لازم را انجام دهند.  اجزای اصلی آنها شامل یک صفحه کنترل ، سنسورها ، صفحه کلید ، صدا و باتری است.

دیدگاهتان را بنویسید