وبلاگ

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

امروزه مدل های متفاوتی از دوربین های امنیتی تولید شده و در بازار عرضه می شود. در میان این انواع مختلف دوربین های مدار بسته دو نوع دوربین مدار بسته دید در روز و دوربین مدار بسته دید در شب کاربرد بیشتری دارند. دوربین مدار بسته دید در شب رنگی نیز نوع خاصی از دوربین های دید در شب به شمار می آیند.

این دوربین ها در محیط های تاریک و در شب تصاویر واضح و با کیفیتی را ضبط می نمایند.

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی چقدر است؟

دوربین مداربسته دید در شب رنگی به لحاظ امنیتی بسیار قوی می باشد و به این علت قیمت آن کمی بیشتر از دوربین‌ های معمولی است. در واقع باید بگوییم کارایی بسیار بالای این دوربین تعیین کننده قیمت آن است و همچنین عوامل بسیار زیادی وجود دارد که قیمت آن را مشخص میکنند. این دوربین به لحاظ نظارتی عملکرد بالایی دارد. همچنین این دوربین باید بر اساس نیاز مشتری خریداری شود و مکانی که قرار است در آن نصب شود جای مناسبی برای نصب این دوربین باشد.

یک نوع از دوربین های رنگی استاندارد دوربین با سیم است که از فیلتر مادون قرمز برای قابلیت دید در شب خود استفاده می کند. در مورد قیمت این دوربین ها باید گفت دوربین های فول اچ دی گران تر از دوربین‌ های معمولی هستند و کارایی بالا تری هم نیز دارند.

موارد موثر در قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

مواردی بسیاری وجود دارد که  قیمت دوربین مدار بسته دید در شب رنگی را تعیین می کنند و با وجود هر کدام از این ویژگی ها قیمت محصول بالا تر می‌ رود و در صورت نبود هر کدام قیمت محصول پایین می آید. مهمترین این عوامل شامل موارد زیر است:

  • کارایی دوربین و امکانات موجود در آن
  • به کار بردن تکنولوژی‌ های جدید در محصول
  • به کار بردن قطعات مناسب و مرغوب
  • کیفیت تصویری
  • امنیت و نظارت قوی
  • تصاویر با کیفیت در هنگام شب
  • مقاومت در برابر آب و هوا
  • نوع برند محصول

خرید دوربین مداربسته دید در شب رنگی مناسب

برای خرید این محصول ابتدا باید سطح نور محیط را بررسی کنید. میزان توانایی دوربین زمانی که در محیط‌ های تاریک قرار می‌ گیرد نیز باید بررسی شود. در زمان خرید باید مطمئن شوید که این دوربین مجهز به مادون قرمز در تاریکی است. زیرا با این قابلیت دوربین می تواند تصاویر شفاف تری در شب به شما نشان دهد. برندهای معروف بسیاری این محصول را تولید می کنند که شامل برند داهوا، مکسرون، تیاندی، هایک ویژن و … هستند. شما باید نور محیطی که قرار است دوربین در آن نصب شود در هنگام شب و روز بررسی کنید و دوربین مناسب خود را انتخاب کنید. همچنین بهتر است که رزولوشن تصویر در دوربین باید بالا باشد. البته این ویژگی نیز هزینه پرداختی شما را بیشتر می‌ کند. نکته دیگر اینکه کیفیت سنسور داخلی دوربین باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد.

دوربینی که قرار است شما خریداری کنید باید در هنگام سرما و ریزش برف و باران مقاومت داشته باشد و همچنین شرایط جوی و گرد و غبار در بدنه و کارآیی آن خلل ایجاد نکنند.

پس باید قبل از اینکه دوربین مورد نظر خود را خریداری کنید شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید. برای این کار باید دمای محیط را اندازه بگیرید و سپس متناسب با دمای موجود، محصول مورد نظر را خریداری نمایید. همچنین این محصول ممکن است گاهی اوقات در دمایی کارایی بهتری داشته باشد. شما باید متناسب با دمای محیط خود دوربین مخصوص را انتخاب کنید.

به طور کلی برای خرید این محصول عوامل زیادی وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید. همچنین خرید شما باید از مراکز معتبر صورت پذیرد و دارای دفترچه راهنما باشد.

سوالاتی که در هنگام خرید باید پاسخ داد

دوربین مداربسته دید در شب رنگی به روش های مختلف خریداری می شود و مشتری باید هنگام خرید به سوالات زیر پاسخ داده و سپس اقدام به خرید آن نماید:

  • این محصول چه کارایی برای من دارد؟
  • آیا برای رفت و آمد های عمومی قرار است از آن استفاده کنم؟
  • آیا برای تشخیص چهره ها و کالاها قرار است از آن استفاده کنم؟
  • این محصول قرار است در فضای داخلی یا خارجی استفاده شود؟

سخن آخر

در آخر باید گفته شود که دوربین های مدار بسته موجود در بازار را هم می‌ توان به صورت حضوری و هم غیر حضوری خریداری کرد. همچنین بهتر است که دوربین های مداربسته دید در شب رنگی که قیمت بالایی دارند را باید از نمایندگی ها و مراکز معتبر خریداری کرد.

این نوع دوربین مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و افراد همیشه به دنبال برندی معتبر از این محصول هستند.

این دوربین ها به دلیل وجود تکنولوژی های بسیار پیشرفته، در بازار فروش تقریباً بالایی دارند و مشتریان ثابت و مخصوص به خود را نیز دارا هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید