وبلاگ

مزایای دوربین مداربسته بی سیم

مزایای دوربین مداربسته بی سیم

دوربین مداربسته بی سیم بهترین جایگزین برای مکانهایی است که از امکانات برق برخوردار نیستند و یا اینکه به دلیل وجود صفحات خورشیدی نیاز به منبع تغذیه انرزی دیگری ندارند. قیمت دوربین مداربسته بی سیم هم  مقرون به صرفه است و هم از قابلیت نصب و جابجایی بسیار آسان و راحتی برخوردار است.

انواع دوربین مدار بسته بی سیم

دوربینهای مدار بسته بی سیم دو نوع هستند. دوربین های مدار بسته بی سیم دارای باطری و یا مجهز به انرژی خورشیدی و دوربین های مدار بسته معمولی .

سیستم امنیتی هر دو نوع دوربین بی سیم است، تنها منبع تغذیه آنها با همدیگرفرق میکند. دوربین های مدار بسته خورشیدی با پنل های خورشیدی تغذیه میشوند و نیازی به اتصال به کابل ندارند. این دوربین ها آسانترین حمل و نقل را دارند و برای مصارف خانگی بهترین هستند. دوربین های بیسیم معمولی برای دریافت شارژ به برق نیاز دارند اما ارتباط بین دوربین و روتر و همچنین انتقال سیگنالهای اطلاعاتی بصورت بیسیم صورت می پذیرد.

مزایای دوربین مدار بسته بی سیم

  • دوربین های مدار بسته بی سیم درمحل نصب انعطاف پذیرند.
  • هر دو نوع به هنگام استفاده سریع و آسان نصب میشوند.
  • برای نصب این دوربین ها نیازی به کابل کشی نداریم.
  • مشکلات خرابی در سیم کشی برای دوربین های بی سیم بی معنی است.
  • این دوربین ها به دلیل بی سیم بودن قابلیت حمل و نقل و جابجایی به هر نقطه را دارند.
  • دوربین های کوچک بی سیم قیمت بسیار کمتری نسبت به دوربین های سیمی دارند.

چرا از دوربین مدار بسته بی سیم استفاده میکنیم؟

۱ –نصب آسان

دوربین های بی سیم، نیازی به دریل کاری و حفاری و سیم کشی ندارند. برای استفاده از دوربین مدار بسته بی سیم کافی است که نرم افزار دوربین را روی گوشی خود نصب کرده و کد QR دوربین را اسکن کنید و کار تمام است. در دوربین های سیمی، به دلیل وجود کابل، نمی توان آن ها را پس از نصب به راحتی جابجا کرد و یا در موقعیت دیگری قرار داد، در حالی که جابجایی دوربین مدار بسته بیسیم بسیار راحت است.

۲ –ارتباط پایدار

دوربین های کابلی تحت تاثیر عوامل محیطی خارجی امکان دارد سیگنال خود را از دست دهند. در حالی که شرایط آب و هوایی

 برسیگنال WIFI بی تاثیر است ونوع ارتباط در مقایسه با دوربین های کابلی مورد اعتماد تر است.

۳- عدم دسترسی به برق و نت

در مکانهایی که امکانات برق یا اینترنت نیست دوربینی که مجهز به باتری باشد و سیگنالهای خود را از وایفای دریافت کند بهترین گزینه است. این دسته از دوربین های بی سیم به جهت پشتیبانی از کارت های حافظه ، برای ذخیره سازی تصاویر نیاز به دستگاه دیگری ندارند و میتوانند تصاویر را برروی کارت ذخیره کنند.

۴- دکوراسیون منظم

سیم کشی زیبایی بصری ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد وتاثیر خوبی در دکوراسیون محیط  ندارد. دوربین های مدار بسته بی سیم و باتری دار را می توانید بدون سوراخکاری و حفاری در هر زمان و هر مکان  بدون آسیب رساندن به جایی، در مکان مورد نظر خود جاسازی کرد.

کی از دوربین مداربسته بی سیم استفاده میشود

  • دوربین های مدار بسته بی سیم در جاهایی که مانعی برای سیم کشی  وجود دارد به کار می آید. وجود موانعی از جمله درخت، خیابان، توده حجیم گیاهی یا دیوار شرایط سیم کشی برای دوربین را بسیار دشوار میکند در چنین مواقعی با نصب آسان دوربین های بسیم مشکل برطرف میشود.
  • مواردی هست که شخص تمایلی به صرف هزینه سیمکشی یا کابل کشی ندارد و قصد دارد با کمترین هزینه بیشترین امکانات را فراهم کند در چنین مواردی استفاده از دوربین مدار بسته بی سیم بهترین گرینه است.
  • دوربین های مدار بسته بی سیم در مکانهایی که نصب موقت دارند استفاده می شوند. مثلا اماکنی که فرد نمی خواهد با سیم کشی به در و دیوار ساختمان آسیب برساند.

جهت سفارش با فروشگاه اینترنتی هو بانو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید