وبلاگ

مزیت‌های دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته داهوا

مزیت‌های دوربین مدار بسته

یکی از اقداماتی که شما می‌توانید برای تأمین امنیت محیط زندگی خود انجام دهید، نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته در داخل و بیرون محل کار و منزل‌تان است. شما می‌توانید برای جلوگیری از سرقت و دزدی در خانه یا محل کارتان و یا حتی در مواردی مثل نظارت بر رفتار کارمندان‌، و یا دانش‌آموزان مدارس، از دوربین مدار بسته استفاده کنید. امروزه با تغییر و پیشرفت فناوری ارتباطات و سیستم‌های پیشرفته، شما می‌توانید دوربین‌های با کیفیتی را تهیه کنید. دوربین‌هایی که تصاویر را با کیفیت Full HD 1080P  ضبط می‌کنند و برای ذخیره‌سازی آن می‌توان از DVR و یا از کارت حافظه‌های Micro SD استفاده کرد. کارت‌های حافظه در بیشتر محصولات تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. و نیز می‌توان از فضاهای ابری (برای مطالعه بیشتر کلمه “فضای ابری چیست؟” را می‌توانید در گوگل سرچ کنید) برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده کرد.

در ادامه برخی از مزیت‌های دوربین مدار بسته را با هم بررسی می‌کنیم.

آشنایی با برخی از مزیت‌های دوربین مدار بسته

باید توجه داشت که استفاده از دوربین‌های مداربسته برای تأمین امنیت فضاها و مکان‌های مختلف در مقایسه با روش‌های سنتی و قدیمی مزایای بسیار زیادی دارد:

  • دوربین‌های مداربسته یکی از ارزان‌ترین راه‌کارهای تأمین امنیت منازل، اداره، کارخانه و یا هر جای دیگری است. با نصب و راه‌اندازی این دوربین‌ها شما دیگر نیازی به استخدام نیروی امنیتی و حراستی ندارید و بالطبع از اشتباهات انسانی هم خبری نیست. از این دوربین‌ها می‌توان تا سالیان زیاد استفاده کرد.
  • با استفاده از دوربین‌های مداربسته می‌توانید از هر مکانی که هستید، محیط کار، منزل و یا هر جای دیگری را زیر نظر گرفته و به صورت هم‌زمان تعداد بسیاری از دوربین‌ها را بررسی کنید.
  • می‌توانید به این دوربین ها به عنوان نگهبانان هوشمند و مدرن نگاه کنید. آنها می‌توانند هرگونه سرقت، اتفاقات، خرابکاری‌ها و از مشکلات پیش‌بینی نشده جلوگیری کنند.
  • وقتی دوربین‌های مداربسته را نصب و راه‌اندازی کردید حالا می‌توانید با خیال آسوده منزل، اداره، محل کار و هر جای دیگری را ترک کرده و به کارهای دیگر خود بپردازید.
  • در صورت بروز هرگونه اتفاقی و با توجه به این‌که اموال خودتان را از قبل بیمه کرده باشید با وجود دوربین‌های مداربسته می‌توانید به راحتی دلایل و اسنادتان را برای دریافت خسارت‌ها از شرکت‌های بیمه ارائه کنید.
  • دوربین‌های مداربسته به صورتی نصب می‌شوند که شما پوششی صددرصدی از محل کار و یا منزل خود پیدا می‌کنید. آنها هیچ نقطه کوری را خالی نمی‌گذارند و حتی می‌شود گفت که از نیروهای انسانی هم دقیق‌تر عمل می‌کنند.
  • شما با نصب دوربین‌های مداربسته در کارخانه‌ها و اداره‌ها می‌توانید کنترل راحت‌تر و هوشمندانه‌تری از کارمندان و کارکنان خود داشته باشید و هرگونه کم‌کاری، خرابکاری و یا حتی کارهای خوب نیز از چشم شما دور نخواهد ماند.
  • دوربین‌های مداربسته در اجرای قوانین نیز به کمک شما می‌آیند. در صورت بروز هرگونه اتفاقی مقصران اصلی به راحتی رویت می‌شوند و حقی از افراد بی‌گناه پایمال نخواهد شد.
  • این دوربین‌ها در بالا بردن بهره‌وری کارکنان، ترساندن مجرمان، کاهش مسئولیت‌ها و کاهش هزینه‌های بیمه و … بسیار مفید و موثر می‌باشند.

در نتیجه:

نصب این دوربین‌ها در منازل، مجتمع ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، کارگاه‌ها و … می‌تواند تضمین کننده امنیت شما باشد.سارقان حرفه‌ای و کارکشته از هر فرصتی برای سرقت کردن استفاده می‌کنند. آنها روزها و شب های زیادی را منتظر می مانند تا منزل شما خالی شود و در بهترین فرصت کار خود را شروع کنند. علم ارتباطات پیشرفت کرده ولی باید بدانید سارقان هم حرفه‌ای‌تر شدند. همه ما قطعا تجربه تلخ نگران بودن را چشیده‌ایم. در برخی مواقع حتی این نگرانی، شدت زیادی پیدا کرده است. زمانی را به یاد آورید که مسافرت کام‌مان را تلخ کرده است. آیا شما هم همچین حسی را داشته‌اید؟ آیا نگران وسایل منزل خود بوده‌اید؟

از این پس می‌توانید از هر کجایی که هستید، مکان مورد نظر خود را کنترل کنید.

این دوربین‌ها به اینترنت هم متصل می‌شوند و شما می‌توانید اپلیکیشن‌های دوربین های مدار بسته را روی موبایل خود نصب کرده و از راه دور تصاویر را به صورت زنده و آنلاین مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید