وبلاگ

معایب دوربین مدار بسته ارزان قیمت

معایب دوربین مدار بسته ارزان قیمت

قیمت دوربین مداربسته  بسته به امکانات و برند میتواند تغییر کند . فروشگاه اینترنتی هوبانو چندین سال تجربه در زمینه فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی دارد. شما میتوانید با مشاوره از سایت هوبانو انواع دوربین مداربسته را ارزیابی ، مقایسه ودر نهایت خریداری کنید. هر چه قدر دوربین های مدار بسته مجهز به امکانات بالاتری باشند قیمت بالاتری هم دارند. حال در متن زیر به برخی از معایب دوربین‌های مدار بسته ارزان قیمت خواهیم پرداخت.

آیا قیمت شاخص تعیین کننده کیفیت است؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام بخش‌های زندگی‌ بشر، تغییرات هنگفتی صورت گرفته است که این تغییرات در تمام جوانب زندگی ما تاثیر به سزایی گذاشته است. برای مثال استفاده از سیستم‌های بیسیم یا وایرلس که روز به روز به تعداد مصرف کننده‌های آن اضافه میشود. این سیستم‌های بیسیم دارای امکانات و تجهیزات گسترده‌ای هستند ولی حتما در هنگام خرید باید به کیفیت آنها توجه کرد که تا از این امکانات محروم نشد.

متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، واردات دوربین های مدار بسته ارزان قیمت و کم کیفیت به طور چشمگیری افزایش  یافته است. به همین علت پیشنهاد میشود لطفا قبل از خرید کالا، از مناسب و با کیفیت بودن کالای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به تهیه‌ی کالای انتخابی خود نمایید. توجه داشته باشید که ممکن است شما نیز مانند سایر مشتریان در خرید کالای‌ مورد نظر خود دچار اشتباه شوید و به دام بازاریابان حرفه‌ای بیافتید. همانطور که می‌دانید بازاریابان خیلی زیرکانه میتوانند با حقه‌های روان‌شناختی بروز، مشتری خود را به خرید اشتباه ترغیب کنند.

قیمت دوربین مداربسته

معایب دوربین مدار بسته ارزان قیمت:

برای بهترین خرید ممکن باید از جوانب کیفیت دوربین مدار بسته، تناسب با مکان مورد استفاده، میزان بهره وری سیستم نسبت به امکانات آن و .. باخبر باشید تا موارد را سنجیده و میانگینی از نوع انتخاب خود تهیه کنید.

 ضعف پردازنده داخلی:

 دوربین مدار بسته ارزان قیمت، پردازنده داخلی ضعیف داشته وعموما تصاویر با رزولوشن پایین را ارسال می کند. به دلیل اینکه بازه دید زیادی ندارد کنتراست پایینی دارد. این دوربین ها نور متوسط را نمی توانند متعادل کنند در نتیجه تصویر واضحی ارایه نمی دهند.

دید ضعیف در شب:

دوربین های مدار بسته ارزان قیمت برد ضعیفی در نور کم دارند. نمایش تصویر ضعیف این دوربین ها باعث شده تصاویر غیر قابل تفکیکی از آنها ثبت گردد. بطور کلی در پی برطرف کردن معایب این دوربین ها، با اضافه کردن تعدادی LED ، قابلیت دید در نور کم به این دستگاهها اضافه شده است. حتی بخشی از این دوربین های کم کیفیت اسم یا برند خاصی ندارند.

تغییر رنگ تصویر دوربین مداربسته

از مهمترین معایب دوربین مدار بسته ارزان قیمت تفاوت رنگ تصویر جسم با آنچه که واقعا دیده می شود هست. بارها دیده ایم که تصویر دوربین مداربسته قرمز شده یا رنگ اجسام بنفش دیده می شود که همگی  به ضعف تجهیزات داخلی سیستم برمیگردد.

عدم ردیابی خودکار دوربین های ارزان

بعضی از دوربین ها ویژگی ردیابی خودکار دارند تعدادی از مشتریان به خاطر صرفه جویی در هزینه دوربین هایی با این امکانات خریداری نمیکنند. دوربین گنبدی PTZدر اماکن حساسی چون پارکینگها یا پادگانها قابلیت گرفتن نمای دقیق از هر چهره، پلاک و وسیله نقلیه در ۳۶۰ درجه سانتیگراد را دارند. از معایب دوربین مداربسته ارزان قیمت همین وسعت دید محدوداست که باعث هزینه های مضاعفی چون استخدام کارکنان امنیتی تمام وقت میشود.

سخن آخر: 

در مطالب فوق ما فقط سعی کردیم اطلاعات کافی به شما عزیزان بدهیم تا در هنگام خرید دوربین مدار بسته بهترین انتخاب را داشته باشید. ناگفته نماند استفاده از مشاوره متخصصین با تجربه  فروشگاه اینترنتی هو بانو، قطعا بسیار مناسب خواهد بود اما در این بین اینکه شما خود نیز حداقل دانشی از معایب دوربین مدار بسته ارزان قیمت داشته باشید بسیار کمک کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید