وبلاگ

کاربرد دزدگیر اماکن عمومی چیست ؟

کاربرد دزدگیر اماکن عمومی چیست ؟

دزدگیر اماکن عمومی چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

دزدگیر اماکن دستگاهی است که با شناسایی موارد غیر مجاز با به صدا در آمدن حسگر آن اعلام هشدار می کند. ایم موارد می تواند اعم از گذر یک شخص از حریم شخصی و یا شکستن قفل درب باشد. دزدگیر اماکن در ادارات، ساختمان‌ های مسکونی، صنعتی و تجاری کاربرد بسزایی دارد. لازم به ذکر است که، سازنده این دستگاه شخصی آمریکایی به نام ریورند اگوستیس بوده است. تنوع این نوع سیستم بسیار زیاد است به گونه‌ای که می توان آن را به دوربین های مداربسته و یا درب های شوک دار منازل وصل کرد و همچنین امکان ضبط صدا و تصویر را نیز دارد. در این مطلب درباره ویژگی ها و امکانات یک دزد گیر اماکن توضیحاتی را شرح داده ایم.

مزیت دزدگیر اماکن عمومی به طور کلی چیست؟

این سیستم امنیتی دارای ویژگی ها و مزیایی متنوع و کاربردی زیادی می باشد، که برخی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • سارقان و افراد سود جو همیشه به دنبال اماکنی هستند که سیستم ورود و خروج راحتی داشته باشد. طبق آمارنشان داده شده ساختمان های بدون سیستم امنیتی سه برابر بیشتر از مکان های که سیستم امنیتی دارند مورد سرقت قرار می گیرند در نتیجه داشتن یک سیستم هوشمند می تواند از شما در برابرسارقین محافطت کند.
  • شما می توانید در هر مکان و زمان سیستم امنیتی خود را کنترل کنید. حال سوال این است که چطور می توان از راه دور این سیستم را کنترل کرد؟ هر کاربری می تواند از طریق اینترنت تصاویر ضبط شده  در دوربین های مدار بسته  و رفت و آمد ها را کنترل و زیر نظر بگیرد.
  • در سرتاسر دنیا شرکت های بیمه برای اماکنی که، سیستم ایمنی دارند تخفیف قائل می شوند.
  • وجود سیستم دینگ دانگ: این سیستم که مختص مکان های عمومی است برای زمانی طراحی شده که، صاحب مغازه سرگرم بوده و این سیستم با ایجاد صدا ورود و خروج افراد از مغازه را اعلام می کند.

مزیت دزدگیر اماکن در ساختمان های مسکونی

در مجتمع مسکونی ها و آپارتمان ها به دلیل زیادی واحد ها ساکنین مجتمع شناختی از یکدیگر ندارند، به همین خاطر نصب یک سیستم هوشمند می تواند بسیار کاربردی باشد. دزدگیر های اماکن برای منازل دارای حسگرهای چشمی و باتری های که به هنگام قطع برق دِشارژ می شوند هستند. به علاوه این دزدگیر ها داری آژیر هستند که به محض ورود سارقین به صدا در می آیند یا با دادن شماره های صاحبین منزل به سیستم شروع به تماس گرفتن کرده و آن ها را از وجود سارقین با خبر می کند.

 مزیت دزدگیر اماکن در فروشگاه ها

این وسیله امنیتی از بروز سرقت توسط افرادی که به عنوان مشتری وارد فروشگاه شده و قصد دزدین اجناس را داشته باشند جلوگیری به عمل می آورد. همچنین دزدگیر اماکن در فروشگاه ها زمانی کاربرد دارد که فروشگاه تعطیل است. در فروشگاه های بزرگ به دلیل اجناس زیاد و وجود انبار وجود دوربین در تمامی درب های ورود و خروج الزامی است.

انواع دزدگیر اماکن منزل

دو نوع از رایج ترین دزدگیر امان خانگی شامل موارد زیر است:

  1. دزدگیر اماکن تلفن کننده خط ثابت

در دزدگیرهای تلفن کننده خط ثابت امکان ذخیره سازی حداقل ۲۰ شماره تماس وجود دارد. و همچنین می توانید آدرس محل سکونت خود را به سیستم بدهید تا در صورت هر گونه سرقت آدرس مکان مورد سرقت به شماره های داده شده به دستگاه فرستاده شود و اقوام و آشنایان بتوانند هرچه سریعتر خود را به محل مورد سرقت برسانند.

  1. دزدگیر اماکن تلفن کننده سیم کارت خور

در دزدگیرهای تلفن کننده سیم کارت خور امکانات زیادتری نسبت به  دزدگیرهای اماکن تلفن کننده خط ثابت وجود دارد. در این دزدگیرها علاوه بر ذخیره سازی چندین شماره امکان ارسال پیامک هم وجود دارد. به طور مثال شما می توانید از راه دور بعضی از وسایل منزل خود را  مانند روشن  و خاموش کردن لامپ ها در شب و یا روشن کردن کولر قبل از رسید خود به خانه را از طریق این دزدگیرها انجام دهید. بدین ترتیب این تصور را که خودتان در منزل  هستید را به افرادی که قصد سرقت دارند را بدهید. ویژگی دیگری که این دزدگیرها دارند این است که سخن گو می باشند به طوری که توانایی اعلام  تمام شدن شارژ باتری را به افراد خانواده را دارند.

مشاهده محصولات مربوط به دزدگیر اماکن

 

دیدگاهتان را بنویسید