نماد سایت فروشگاه اینترنتی هوبانو

دلایل برتری برند داهوا

دلایل برتری برند داهوا

شرکت‌های مختلفی در حوزه‌ی تولید و ارائه‌ی دوربین های مداربسته و خدمات نظارت تصویری فعالیت دارند که یکی از مطرح‌ترین نام های موجود، برند داهوا است. داهوا اگرچه یک برند چینی است اما جزء برندهای درجه یک چین محسوب می شود که محصولات خود را با بهره‌گیری از بهترین و به‌روزترین فناوری‌های دنیا تولید می کند. دوربین مداربسته داهوا در سراسر جهان به فروش می‌رسد و در شمار محبوب ترین کالاها در این زمینه قرار دارد . در ادامه دلایل برتری برند داهوا را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

دوربین مداربسته داهوا

تنوع بالای محصولات ؛ دلایل برتری برند داهوا

شرکت داهوا انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه، HDCVI و PTZ را با امکانات بسیار گوناگون تولید می کند که برای کاربری های مختلف مناسب می باشند. تنوع محصولات برند داهوا به واقع گسترده است و از تجهیزات فوق پیشرفته تا مدل های معمولی تر را در بر می گیرد.

این شرکت علاوه بر دوربین های مداربسته، راه‌کار‌ها و سلوشن‌های تمام و کمالی هم برای انواع پروژه های خانگی، تجاری و اداری ارائه می کند که نیازهای گوناگون کارفرمایان را پوشش می دهد.

از این رو، کم تر شرکتی از نظر تنوع محصولات و خدمات می تواند با برند داهوا به رقابت بپردازد.

کیفیت بالا

محصولات ارائه شده توسط شرکت داهوا از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشند. البته برای مقایسه کیفیت یک محصول باید پارامترهای مختلف را در نظر گرفت. محصولات داهوا از نظر پارامترهایی همچون کیفیت تصویر، سخت افزار قوی، طراحی استاندارد و اصولی، مقاومت در برابر شرایط محیطی و پشتیبانی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، به عنوان محصولاتی سرآمد به شمار می‌روند.

سطح قیمت مناسب

از مهم ترین فاکتورهایی که سبب برتری یک برند می شود، ارائه کالاهای مرغوب با قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. از این لحاظ، شرکت داهوا محصولات خود را علی‌رغم کیفیت ممتازشان با قیمتی معقول عرضه می کند تا هر کاربری متناسب با بودجه ی خود بتواند از خدمات این شرکت بهره‌مند شود.

محصولات داهوا در رده‌ی اقتصادی، مانند سری Cooper ، هم قیمت مناسبی دارند و هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

خدمات پس از فروش

داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش برای یک محصول با کیفیت از موارد اصلی است. برند داهوا در این مورد نیز بسیار خوب عمل کرده است و کالاهای خود را با خدمات پس از فروش و گارانتی چند ساله عرضه می کند تا از هر جهت اطمینان خاطر مشتری جلب شود.

قابلیت های ویژه‌ی محصولات داهوا

فارغ از دلایلی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، محصولات داهوا به دلیل برخی قابلیت ها و امکانات منحصر به فرد نیز بسیار محبوب و مورد توجه می باشند. در زیر برخی از این ویژگی های ممتاز را نام می بریم:

  • محصولات مختلف سری WizMind با امکاناتی همچون تشخیص چهره هوشمند، حفاظت از حریم شخصی، جست و جوی چهره، شمارش افراد، نقشه حرارتی، تشخیص پارک غیرمجاز و … که امکان نظارت دقیق و قابل اتکا را فراهم می کنند.
  • محصولات سری Wizsense با امکاناتی همچون حفاظت پیرامونی، تشخیص حرکت هوشمند، بازداری فعال، کدگذاری AI، تصویربرداری حرارتی، تشخیص چهره، تشخیص انسان از ماشین و غیره.
  • استفاده از فناوری HDCVI 6.0 Plus که در بستر کابل کواکسیال امکانات نظارت هوشمند و تصاویر ۴k با وضوح بسیار بالا را فراهم می آورد.
  • استفاده از قابلیت تشخیص خودکار شماره پلاک (ANPR).
  • معرفی دوربین های فناوری Full Color که تصاویر تمام رنگی را در شب و در نور کم نیز به ثبت می رسانند.
  • معرفی دوربین های سه در یک (TiOC) که قابلیت های Full Color ، هوش مصنوعی (AI) و بازداری فعال (Active Deterrence) را در یک دستگاه دوربین گرد آورده‌اند.