وبلاگ

دوربین مداربسته بولت چیست ؟

دوربین مداربسته بولت چیست ؟

اطلاعاتی درباره ویژگی ها و نوع دوربین مداربسته بولت

دوربین مداربسته بولت یکی از انواع مختلف دوربین های مداربسته است که جهت برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت و سایر جرائم مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین از شکل ظاهری خاصی برخوردار است. دوربین مداربسته بولت به طور معمول مشابه لوله یا گلوله است و ظاهری شبیه استوانه دارد. این نوع از دوربین های مداربسته دارای ویژگی ها و کاربرد های بسیار زیادی هستند. و به طور معمول از جنس فلز ساخته می شود. از دوربین مداربسته بولت در بیشتر فضا ها به خصوص در مکان های خارجی استفاده می شود.  همچنین به دلیل جنس و شکل خاصی که دارد، در مقابل آسیب های جوی بسیار مقاوم هستند.  همچنین دوربین مداربسته بولت در دو نوع دوربین های شبکه ای و دوربین های آنالوگ تولید می شوند. در این مطلب درباره ویژگی ها، کاربرد ها و انواع مختلف دوربین مداربسته بولت توضیحاتی را ارائه داده‌ایم.

 ویژگی های دوربین های مداربسته بولت

این نوع دوربین نیز همانند سایر دوربین های مداربسته به تجهیزاتی مانند بدنه دوربین، پایه، لنز و کاور محافظ مجهز شده است.  همچنین این دوربین در اندازه ‌های مختلفی ساخته می‌شود.  این نوع از دوربین ها دارای ویژگی های فراوانی بوده که مهمترین آنها شامل موارد ذیل است:

  • دوربین مداربسته بولت ضد آب می باشد.
  • این دوربین مدار بسته از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است.
  • این نوع دوربین های مداربسته دارای نصبی بسیار راحت و آسان می باشند.
  • دوربین مداربسته بولت دارای ویژگی دید در شب نیز می باشد.
  • دوربین بولت از برد نسبتاً طولانی برخوردار است.
  • دوربین مداربسته بولت دارای مقاومت بالایی است.

انواع دوربین های مداربسته بولت به لحالظ زاویه دید

دوربین مداربسته بولت از نظر زاویه دید و نوع لنز به کار رفته در آن، به دو دسته زیر تقسیم می گردد:

دوربین مداربسته با لنز ثابت : که به طور معمول با لنز ۳٫۶(~۷۰ درجه)، ۶(۵۰ درجه) یا ۱۲(۲۵ درجه) میلیمتر تولید می گردد.

دوربین مداربسته با لنز متغیر یا وریفوکال: که به طور معمول با لنز ۳-۹(~۳۵ تا ۸۰ درجه) میلیمتر یا ۲٫۸-۱۲ (~۲۵ تا ۸۵ درجه) میلیمتر تولید می شوند.

ویژگی دید در شب در دوربین مدار بسته بولت

دوربین مداربسته بولت دارای خاصیت دید در شب نیز می ‌باشد. این ویژگی باعث می شود که دوربین بولت از کیفیت بالاتری در ضبط تصاویر برخوردار باشد.  همچنین دوربین مداربسته بولت دید در شب دارای برد نسبتاً بالایی بوده و خیال فرد استفاده کننده از آن را به جهت امینیت در شب نیز راحت می نماید.

دوربین مداربسته بولت در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

امروزه تمامی افراد برای آنکه بتوانند امنیت محل زندگی و یا محل کار خود را بالا ببرند به استفاده از دوربین مدار بسته روی آورده اند.  یکی از پر استفاده ترین این وسایل ها دوربین مداربسته بولت می باشد.

همانگونه که اشاره شد این دوربین های مدار بسته بیتر برای استفاده در فضا های بیرونی ساخته شده اند به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین این دوربین ها در محیط هایی مانند پارکینگ نیز استفاده می شود.

قیمت دوربین های مداربسته بولت

این نوع دوربین های مدار بسته نیز همانند سایر دوربین ها دارای قیمت های متنوعی می باشد.  این قیمت ها به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.  چرا که مدل های مختلفی از دوربین های مداربسته بولت در بازار وجود دارد. قیمت این مدل ها به لحاظ جنس بدنه، نوع لنز، کیفیت تصویر برداری، نوع برند و غیره متفاوت می باشد.  برای دریافت قیمت واقعی دوربین های مداربسته بولت بهتر است به مراکز اصلی فروش این لوازم مراجعه شود.  همچنین با جستجو در سایت های معتبر فروش دوربین های مداربسته نیز می توان تا حد زیادی از قیمت این وسیله آگاه شد.

سخن آخر

دوربین های مداربسته بولت یکی از رایج ‌ترین و پر کاربرد ترین دوربین های مداربسته به شمار می‌آیند.  این دوربین ها به دوربین های استوانه ای نیز معروف هستند. امروزه در نمای بیرونی اکثر ساختمان های مسکونی و تجاری می توان این دوربین ها را مشاهده نمود. اگر شما نیز به دوربین مداربسته ای با برد و کیفیت بسیار بالا نیازمند هستید، ما به شما دوربین مداربسته بولت را پیشنهاد می نماییم.  چرا که این دوربین می تواند فضای وسیعی را پوشش داده و تحت کنترل خود بگذارد و از عمر طولانی نیز برخوردار باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید