نماد سایت فروشگاه اینترنتی هوبانو

دوربین مدار بسته سیم کارت خور

دوربین مدار بسته سیم کارت خور

معرفی دوربین مدار بسته سیم کارت خور

دوربین مدار بسته سیم کارت خور دوربینی است که برای برقراری ارتباط راحت تر با کاربر قابلیت نصب سیم کارت در آن افزوده شده است. در این دوربین نیازی به دستگاه ضبط تصاویر NVR یا DVR نیست چرا که این نوع دوربین نیازی به کابل کشی ندارد. در این نوع دوربین ها به راحتی می توان از طریق سیم کارت به اینترنت دسترسی پیدا کرد و ‌‌تصاویر خود را از طریق اینترنت ارسال کرد. بنابراین کاربران می توانند پس از ارسال، عکس ها را از حافظه گوشی پاک کنند. این نوع دوربین می تواند صدای محیط را هم ارسال کند. در این مطلب ما درباره مزیت های این دوربین امنیتی و همچنین طریقه نصب آن مطالبی را عنوان کرده ایم.

ویژگی ها و مزایای اصلی دوربین مدار بسته سیم کارت خور

 دوربین مدار بسته سیم کارتی در چه مکان هایی قابلیت  نصب را دارند؟

از دیگر مکان هایی که قابلیت نصب آن بهینه و مناسب است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات و قابلیت های دوربین سیم کارت خور

دوربین مدار بسته سیم کارت خور دارای مدل های مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها قابلیت های متفاوتی دارنند. در زیر به چند نمونه از امکانات موجود در آن ها اشاره می کنیم:

قیمت دوربین های  مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته سیم کارت خور دارای رنج قیمت متفاوتی هستند. در واقع هر کدام از آن ها دارای امکانات متفاوتی هستند. هر چقدر که این امکانات بیشتر شود، قیمت آن نیز افزایش می یابد. بنابراین قبل از خرید باید بدانید که چه امکاناتی از آن مورد نیاز شما می باشد. زیرا امکانات و قابلیت های بیشتر آن فقط برای افرادی که نیاز به یک کار تخصصی تر دارنند لازم می شود. پس می توانید با هزینه کمتر دوربین خود را انتخاب کنید.

طریقه نصب دوربین‌ امنیتی سیم کارتی

طریقه نصب دوربین های مدار بسته سیم کارت خور‌ مانند دوربین های مدار بسته بی سیم است. بنابراین زمان شما برای نصب کابل هدر نمی رود و در عرض چند دقیقه می توانید آن ها را به آسانی نصب کنید.  پس از نصب آن باید سیم کارت را در محل مورد نظر قرار دهید و سپس آن را در مکان مورد نظر نصب کرده و سپس آن را روشن کنید. حال شما باید برنامه مربوط به دوربین مداربسته سیم کارت خور را از طریق موبایل تان دانلود کنید.  در این مرحله دوربین آماده عکس برداری و فیلم برداری می باشد.