وبلاگ

دوربین مداربسته لامپی دید در شب

دوربین مداربسته لامپی دید در شب

از پرطرفدارترین انواع دوربین مداربسته ارزان قیمت، دوربین مداربسته لامپی دید در شب است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربر می گذارد.

برای کسانی که می خواهند بدون دردسر یک دستگاه نظارتی کارآمد داشته باشند، دوربین لامپی گزینه بسیار مناسبی است که به راحتی همانند لامپ معمولی در سرپیچ نصب می شود و شروع به ضبط تصاویر می نماید.

از ویژگی های قابل توجه دوربین لامپی، دید در شب مناسب، قابلیت تشخیص حرکت و انتقال صدای دو طرفه است که آن را برای استفاده خانگی و تجاری به محصولی کاربردی تبدیل کرده است.

نظارت تمام و کمال با زاویه دید ۳۶۰ درجه پانوراما

دوربین مداربسته لامپی

 

زاویه دید پانورامای ۳۶۰ درجه قابلیت بسیار خوبی است که در دوربین مداربسته لامپی دید در شب فراهم شده است. این خصوصیت به دوربین امکان می دهد تا تمام گوشه و کنارهای محیط اتاق را پوشش دهد و هیچ چیز را از قلم نیندازد.

رزولوشن مطلوب تصویر

از ویژگی های لازم برای یک دوربین کارآمد، کیفیت بالای تصاویر ضبط شده است. دوربین لامپی می تواند تصاویر را به صورت فول اچ دی ۱۰۸۰ پیکسل ثبت نماید که از این نظر از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. 

دید در شب مناسب

از مواردی که باعث شده است دوربین لامپی وسعت عملکرد خوبی داشته باشد، دید در شب این دوربین است.

دوربین مداربسته لامپی به کمک امواج فروسرخ در مکان های بسیار تاریک هم می تواند تصاویر را به صورت قابل قبولی ضبط نماید.

دید در شب دوربین لامپی تا ۲۰ متر را پوشش می دهد و در تاریکی هم می تواند اتاق را روشن کند.

دید در شب این دوربین از طریق نرم افزاری که بر روی گوشی نصب شده است قابل خاموش و روشن کردن می باشد. حتی زمان روشن شدن نور لامپ نیز قابل تنظیم است و به طور مثال می توان آن را برای ساعاتِ شب تنظیم کرد. 

این قابلیت در کنار لنز واید فیش آی، به دوربین لامپی امکانِ ثبتِ حداکثریِ تصاویر را داده است.

نصب آسان و بی دردسر

دوربین های مداربسته حرفه ای به دستگاه های رکوردر احتیاج دارند و معمولا منوی آنها پیچیده و سردرگم‌کننده است. اگر از پیچیدگی این دوربین ها به ستوه آمده اید، به سراغ دوربین های مداربسته لامپی بروید که به ساده ترین شکل ممکن و بدون نیاز به اطلاعات تخصصی، تنها با گرداندن لامپ در سرپیچ نصب می شوند، و فقط کافی است نرم افزار دوربین را دانلود نمایید تا با یک ضرب کلیک تصاویر را به روی گوشی انتقال یابد.

حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت

دوربین لامپی دید در شب مجهز به کارت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت است که به دوربین امکان می دهد تا ۲۰ روز به ضبط تصاویر در حافظه ی خود بپردازد.

ارسال هشدار به تلفن همراه

دوربین دید در شب وایرلس در مواقع بروز خطر این امکان را دارد که هشدارهای لازم را به  گوشی همراه شما ارسال کند.

تشخیص حرکت

برای دوربین هایی که تصاویر را بر روی حافظه داخلی ثبت می نمایند، قابلیت تشخیص حرکت یک خصوصیت ضروری است که از اتلاف ظرفیت ذخیره سازی دوربین جلوگیری می کند.

دوربین لامپی به قابلیت تشخیص حرکت یا موشن دیتکشن مجهز است که با فعال کردن آن تنها زمانی دوربین به ثبت تصاویر می پردازد که حرکتی در محیط روی داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید