وبلاگ

معرفی دوربین های مداربسته خانگی

معرفی بهترین دوربین های مداربسته خانگی

همه ما تمایل داریم که در محل زندگی مان بالاترین سطح امنیت فراهم باشد. دوربین های مداربسته از تجهیزات ضروری‌ای است که ضریب ایمنی اماکن مسکونی را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد. دوربین های مداربسته خانگی، در طرح های متفاوت و توسط برندهای شناخته شده ای تولید می شوند و امکانات فراوانی را در بر می گیرند. در این مقاله، نام های مطرح در زمینه عرضه دوربین مداربسته خانگی و چند نمونه از بهترین مدل های دوربین خانگی  خدمت شما معرفی شده است.

برای  خرید بهترین مدل دوربین حفاظتی به چه چیزی باید توجه کنیم؟

  • رزولوشن و کیفیت تصویر دوربین
  • زاویه دید دوربین
  • منبع تغذیه و نحوه تامین انرژی دوربین
  • شیوه ذخیره سازی تصاویر
  • دید در شب
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • نام شرکت سازنده

 

برندهای مطرح سازنده دوربین های سیستم امنیت خانگی

شرکت های مختلفی در زمینه تولید دوربین های مداربسته برای مصارف خانگی فعالیت دارند. این گونه از دوربین‌ها در ایران تحت عناوین مختلف موجود هستند و دوربین‌های متفاوتی را در بر می گیرند.

برند داهوا، شرکتی چینی و از نام های پیشرو در ساخت و عرضه دوربین مدار بسته است. دوربین های این شرکت، با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی هایِ صنعت دوربین مداربسته ساخته می شوند. دوربین های خانگی داهوا از تنوع قیمتِ مناسبی برخوردار بوده و رده ها و کیفیت های مختلفی را شامل می‌شوند.

هایک ویژن نیز دیگر برند صاحب‌نام چینی است که دوربین های مداربسته آن در بازار ایران عرضه می‌شود. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن بسیار کارآمد بوده و طیف مختلف نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند.

شرکت کره‌ای سامسونگ نیز از جمله برند‌هایِ کاملا شناخته شده است که در حوزه ساخت دوربین مداربسته فعالیت دارد. دوربین‌های خانگی سامسونگ، در دسته‌‌ی دوربین‌های شبکه و دوربین‌های AHD‌ عرضه می‌شوند و از کیفیت بالا و حساسیت درخور توجهی برخوردار هستند.

شرکت ژاپنی سونی هم دوربین‌های مداربسته‌ی مناسب برای منازل را تولید می‌کند. دوربین‌های سونی به‌ویژه به کیفیتِ بالایِ لنزهایشان شناخته می‌شوند.

 

مدل‌های جدید و باکیفیت دوربین مداربسته اماکن مسکونی

دوربین Arlo Pro 3

دوربین Arlo Pro 3 به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون عملکرد وایرلس، نصب آسان، مقاومت بالا، کیفیت تصویر ۲k، زاویه دید ۱۶۰ درجه و سنسور حساس به حرکت، از بهترین گزینه‌ها برای دوربین مداربسته خانگی است.

دوربین  Ring Spotlight Cam

این دوربین از بهترین نمونه‌هایِ دوربین مداربسته فضایِ بیرونی است و برای تامین انرژی از سه حالت باتری، سیم برق و پنل خورشیدی پشتیبانی می‌کند. این دوربین مجهز به آژیر ۱۱۰ دسی‌بل و قابلیت انتقال دو طرفه صداست. از معایب این دوربین قیمت بالا و محدودیت عمر باتری است.

دوربین Nest Cam IQ Indoor

این دوربین توسط شرکت گوگل طراحی شده است و تقریبا از زمره‌ی دوربین های گران قیمت محسوب می‌ شود. با این حال، Nest Cam به دلیل داشتنِ رزولوشن بالا و وضوح تصویر فوق‌العاده، از با‌کیفیت‌ترین نمونه‌های دوربین‌ خانگی است. این دوربینِ هوشمند از قابلیت دستیار گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می‌کند و تا ۱۵ متر توان دید در شب دارد. از معایب Nest Cam لزوم عضویت برای دسترسی به تمام امکانات‌ دوربین است.

دوربین Wyze Cam Pan

این دوربین، علاوه بر قیمت کم ۳۰ دلاری‌اش، فضای ابری رایگانی هم برای ذخیره تصاویر در اختیارتان می‌گذارد. این دوربین، به‌خاطر کیفیت خوب و ارزان‌قیمتی‌اش، از گزینه‌های بسیار مناسب برای دوربین مراقبت از کودک به شمار می رود. از دیگر قابلیت‌ های Wyze Cam Pan به زاویه دید ۳۶۰‌ درجه، ردیابی حرکت و صدای دو طرفه می‌توان اشاره کرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید