وبلاگ

نرم افزارهای دوربین مداربسته dahua

نرم افزارهای دوربین مداربسته dahua

شرکت داهوا از نام های مطرح در ساخت و عرضه ابزارها و سیستم های نظارت تصویری است که تا به حال انواع دوربین مداربسته داهوا حرفه ای، نیمه حرفه ای و معمولی را به بازار معرفی کرده است. محصولات این برند شناخته شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و در انواع سیستم های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرند. از ویژگی های دوربین مداربسته داهوا، هوشمند بودن این دستگاه‌ها و امکان کنترل از راه دور بر روی موبایل و پی سی و غیره است. بدین منظور، شرکت داهوا نرم‌افزارها و اپلیکیشن های مختلفی را در اختیار کاربران گذاشته است که در این مطلب قصد داریم به معرفی نرم افزارهای دوربین مداربسته dahua بپردازیم.

نرم افزار Dahua Smart PSS‌

Dahua Smart PSS‌ نرم افزار مدیریت و انتقال تصاویر دوربین مداربسته برای پی‌سی

نرم افزار SmartPSS‌ برنامه رسمی و کامل شرکت داهوا برای نظارت ویدیویی و انتقال و مشاهده تصاویر بر روی کامپیوترهای شخصی است. این نرم افزار، مهمترین عضو نرم افزارهای دوربین مداربسته dahua به حساب می آید.  با این ابزار می توان تمامی دوربین ها و دستگاه های ذخیره‌ساز تصویر را در یک رابط کاربری مدیریت کرد.

امکانات نرم افزار SmartPSS:

  • قابلیت مدیریت ۶۴ دستگاه و ۲۵۶ کانال
  • مدیریت دسترسی و زمان‌بندی عملکرد دستگاه ها
  • پشتیبانی از کدک های فشرده سازی تصویر ۲۶۴‌ و H.265
  • تماشای تصاویر زنده و ضبط شده دوربین ها
  • امکان تنظیم ویدئو وال
  • امکان کنترل دوربین های PTZ یا اسپید دام
  • امکان تنظیم دستگاه‌ ضبط
  • پشتیبانی از سیستم‌ هوشمند ویدئویی (IVS) و قابلیت شمارش افراد و نقشه حرارتی (Heat Map)

نرم افزارهای DMSS داهوا برای آندروید و آی‌اواِ‌س

از دیگر ویژگی های دوربین مداربسته داهوا امکان مدیریت و کنترل آن بر روی گوشی همراه است. شرکت داهوا برای این کار دو نرم افزار IDMSS (برای سیستم عامل IOS) و GDMSS (برای سیستم عامل آندروید( را منتشر کرده است که به شما اجازه می دهد دستگاه های ضبط و دوربین های شبکه داهوا را با استفاده از IP به تلفن همراه خود انتقال دهید.

با این اپلیکیشن‌ها شما قادر خواهید بود از طریق اینترنت یا شبکه محلی به قابلیت هایی همچون مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده، فعال کردن آلارم، گفت‌و‌گوی دو‌طرفه، کنترل PTZ و … دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Easy4key برای باز کردن قفل های هوشمند داهوا از طریق گوشی همراه

Easy4key یک اپلیکیشن بلوتوثی است که برای باز کردن قفل های هوشمند داهوا و مدیریت کاربرها با استفاده از گوشی موبایل کاربرد دارد.

با این نرم افزار، تلفن همراه شما تبدیل به کلید خواهد شد و در فاصله ای معین می تواند قفل درهای هوشمند داهوا را باز کند.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار، امکان تغییر نام و رمز عبور، مشاهده سابقه‌ی قفل های باز شده، و فعال کردن پین‌کد‌ موقت برای مهمان است.

اپلیکیشن DSS Agile برای پلتفرم‌های DSS

اپلیکیشن DSS Agile برای پلتفرم‌های DSS طراحی شده است و بر روی گوشی‌ موبایل نصب می‌شود. از این نرم‌افزار در سناریوهای مختلف می‌توان برای مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده، تماس‌های تصویری، تشخیص چهره، تشخیص اشیاء، هشدار آلارم و … استفاده کرد.

همچنین، DSS Agile برای پروتوکل دیتاگرام ویدئو ((VDP و سیستم‌های سری VTH داهوا نیز قابل استفاده است.

نرم افزار Dahua Partner

نرم افزار Dahua Partner ، بانک جامع محصولات و راه‌حل‌های شرکت داهوا

اپلیکیشن DH Partner برای تمام کسانی است که از فناوری‌های داهوا استفاده می کنند یا به دنبال سیستم های حفاظتی هستند. به کمک این نرم افزار مشتریان قادر خواهند بود در بین تمامی محصولات شرکت داهوا و راه‌حل‌هایِ پیشنهادیِ آن جست‌و‌جو کرده و مورد مناسب خود را پیدا کنند. علاوه بر این، عضویت در این نرم افزار برای خریداران ارزش افزوده نیز در بر خواهد داشت و آنها می توانند با اسکن کد دستگاه خود، از امتیازها و هدایایِ رایگانِ داهوا بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید