وبلاگ

ویژگی‌های دوربین مدار بسته ایمو

ویژگی‌های دوربین مدار بسته ایمو

این روزها استفاده از دوربین مداربسته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. برند تجاری آیمو Imou متعلق به کمپانی بزرگ داهوا است که در حوزه طراحی و تولید دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیک در جهان، جزو ۳ برند برتر تولید کننده سیستم های امنیتی به حساب می‌آید. امروزه امکانات جدید سیستم نظارتی در دوربین مداربسته آیمو آپگرید شده تا تسلط بیشتری بر اماکن  کاربران داشته باشد. این دوربین‌ها در مکان های مختلفی از جمله منازل، فروشگاه ها، دفاتر، کارخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند.  امروزه دوربین‌های imou  سطوح امنیتی بالایی فراهم کرده و باعث آرامش خاطر ما و خانواده ما شده است. در متن زیر قصد داریم به معرفی ویژگی‌های دوربین مدار بسته ایمو بپردازیم، با ما همراه باشید:

ویژگی‌های محصولات برند IMOUچه تاثیری در بازار فروش داشته است

برند IMOU یکی از جدیدترین نام های وارد شده در بازار محصولات حفاظتی و سیستم های  نظارتی کشورمان است. امکانات و ویژه گی‌های  یک دوربین مدار بسته، محدوده رقابتی، بازه ارزشی و رنج  قیمتی آن را مشخص می کند. دانستن این امکانات برای ما به عنوان مصرف کننده،  بسیار مهم است. چرا که آپشن های این دستگاه ها با بازه ی گسترده ای از امکانات ، می تواند در جلب نظر خریداران نقش داشته باشد.  دوربین مداربسته آیمو بر خلاف حضور تازه و کوتاه مدت محصولاتش هم با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، در بازارهای داخلی و اینترنتی ایران،  برای خود جا باز کرده و هم محبوبیت زیادی کسب کرده است.

دوربین مدار بسته Imou چگونه کار می کند؟

برای اینکه دوربین مدار بسته ایمو کار کند لازم است بدرستی نصب گردد. تمام اجزای مورد نیاز برای نصب آن بر روی سقف یا دیوار و همچنین کابل و آداپتور در جعبه دوربین برای مصرف کننده محیا شده است. این ابزار می‌تواند شامل (پیچ، صفحه نصب و راهنما) باشد. در ابتدا دوربین را از طریق خروجی میکرو USB به برق وصل کنید. محصولات دوربین Imoun, با استفاده از برنامه Imou Life قابل کنترل است. شما می توانید این برنامه را از فروشگاه google play و App Store تهیه کرده، و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی‌های دوربین مدار بسته ایمو

این دوربینها بسیار محبوب هستند. اگر بخواهیم ویژگی های دوربین مدار بسته ایمو را  لیست کنیم،  لیست بلند بالایی از کیفیت تصویر، ضبط و پخش صدا، حافظه جانبی ، اپلیکیشن های کاربردی و دیگر ویژگی های آن خواهیم داشت. در ادامه لیست ویژگی های  دوربین مدار بسته آیمو را با هم مرور می کنیم.

۱- فناوری پردازش تصویر بسیار قدرتمند دوربین مدار بسته ایمو باعث شده که این دوربین به سرعت تنظیمات اولیه انجام شده توسط کاربر را در تصاویر پیدا کند و بلافاصله یک اعلان به تلفن هوشمند آنان ارسال کند.

۲- دوربین مدار بسته ایمو محصولی ارزشمند برای امنیت خانه و امکانی هوشمند جهت نظارت بیشتر بر امور دور از دسترس است.

۳-   سیستم دوربین مدار بسته ایمو با ردیابی هوشمند و فعال به صورت خودکار کار می کند. مثلا دوربین imou ranger 2 دارای تکنواوژی تشخیص حرکت است.

۴- دید در شب دوربین مدار بسته آیمو ۱۰ متر بوده و امکان تعقیب سوژه را دارا میباشد.

۵- دوربین بیسیم گردان آیمو دارای تکنولوژی های تشخیص چهره، صدای دوطرفه، تشخیص حرکت، ارسال هشدار هوشمند و دید در شب می باشد.
۶- نحوه ساخت آژیرخطر دوربین مدار بسته به طریقی مهندسی شده است که به هنگام احساس خطر شروع به کار کرده و غریبه را  ناخواسته می ترساند.

۷- تعدادی از مدل های دوربینهای مدار بسته IMOU دارای تکنولوژی ساخت بیسم می باشند.

۸- تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا شما بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. با این مشخصه شما میتوانید در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید از ورود اشخاص ناشناس مطلع باشید.

۹- ظرفیت ذخیره سازی دوربین مدار بسته ایمو با سرویس های ابری بسیار خوبی همراه است. بطوری که فیلم های ذخیزه شده در آنها تا چندین ماه یا سال قابل رد یابی می‌باشد. ساپورت حافظه جانبی آیکو رنجر ۲ تا ۲۵۶ گیگ می باشد.

۱۰-  محصول ذکر شده با بهره گیری از تکنولوژی وایرلس راه اندازی  و نصب بسیار ساده و راحتی دارد.

۱۱- دوربین مدار بسته آیمو محوطه را با زاویه دید ۱۱۵ درجه پوشش می دهد.

۱۲- رابطه کاربری بسیار بالای دوربین مدار بسته ایمو باعث شده تا دستگاه به دور از پیچیدگی متعارف امکان سرویس دهی راحتی برای کاربران ایجاد کند.

۱۳- کیفیت بسیار خوب و عملکرد بالا با مکالمه دو طرفه،از دیگر ویژگی های این دستگاه امنیتی محسوب می شود.

۱۴-  دوربین مدار بسته آیمو با عمل به تنظیمات تعبیه شده در آنها به حفظ حریم خصوصی افراد کمک می کند.

۱۵- در دوربین بیبی کم آیمو امکان تشخیص صدا های غیر عادی مانند صدای بچه، جیغ یا شکستن اشیا قید شده است که توسط دستگاه تشخیص و در صورت فعال کردن گزینه مربوطه به کاربر اطلاع رسانی می‌‍شود.

۱۶- پوشش ۳۶۰ با تشخیص انسان با هوش مصنوعی ویژگی منحصر بفر بعدی است که به عنوان یک امتیاز وجه تمایزآن با محصولات مشابه شده است. دوربین گردان آیمو امکان تشخیص Tilt , Pan به اندازه ۸۰ درجه در راستای عمود و ۳۵۵ درجه در راستای افقی را دارد.

۱۷- این سیستم امنیتی زیر بخش داهوا دارای برگه ضمانت ۲۴ ماهه  می باشد.

۱۸- قیمت دوربین مدار بسته آیمو مقرون به صرفه بوده و مناسب برای رفع نیاز بیشتر اقشار مردم است.

دیدگاهتان را بنویسید